Beantwoord

API

  • 11 februari 2019
  • 4 reacties
  • 423 keer bekeken

Hallo!,

Ik probeer een beetje rond te spelen met jullie API store om te zien hoe het geïmplementeerd kan worden.
Echter liep ik er tegen aan dat het er op lijkt dat veel documentatie niet helemaal volledig is.
Dit kan natuurlijk ook aan mij liggen dus daarom heb ik voor mijn vraag een Support formulier ingevuld, met duidelijke voorbeelden zodat jullie support er ook iets mee kan.
Echter krijg ik niet eens een reactie dat die goed is aan gekomen en na inmiddels al meer dan een week wachten nog geen reactie. Dus maar weer geprobeerd en eveneens geen auto-reply dat die binnen is.
Dan maar bellen in de hoop het antwoord te krijgen of in iedergeval in gesprek te komen met iemand die me verder kan helpen met de API die ik als test wil gebruiken. Word er aan de lijn vertelt dat de wachtrij meer dan 15 minuten is?
Lijkt me niet helemaal de beste zakelijke insteek of heb ik het daar mis?

Hoop dat ik hier iets sneller een reactie krijg of meer duidelijkheid over doorlooptijden van het supportformulier.

Met vriendelijke groet,

Anne Harm
icon

Beste antwoord door Céline 12 februari 2019, 15:50

Hi Anne Harm,

Sure! The API Store team is contacting you as we speak by email. Again, apologize for missing your message. I connected you with one of our best developers so the connection with the Internet Speed Check API must succeed now . And yes, let's exchange ideas on API portals and developer experience, that's interesting. I' will contact you by email.

Speak soon!

Regards,
Céline
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 1
Dear Anne,

I'm sorry to hear it's been so difficult to reach out to our API Store team.
The KPN API Store is still a very new service within KPN and not all colleagues are trained / informed yet .
You knocked at the right door! I'll investigate and make sure someone contacts you asap.

Best,
Céline
Dear Celine,

I am looking foward to the response and I thank you for the quick reaction. I have seen the age of the api store and understand that there could be difficulties with setting up a store , products and support. For instance the API youtube. Perhaps we could get in touch to evaluated it form a customers perspective. It could be an interresting conversation which can help both our goals.

Kind regards,

Anne Harm
Reputatie 1
Hi Anne Harm,

Sure! The API Store team is contacting you as we speak by email. Again, apologize for missing your message. I connected you with one of our best developers so the connection with the Internet Speed Check API must succeed now . And yes, let's exchange ideas on API portals and developer experience, that's interesting. I' will contact you by email.

Speak soon!

Regards,
Céline
Hi Celine,

I have recieved the email of the developer. I think we should look foward to seeing how we can both flourish form this venture.

I would very much like to thank you for the quick actions you have provided and I am eagerly awaiting your mail as well.

Speak soon!

Kind regards,

Anne Harm

Reageer