Ik probeer een beetje rond te spelen met jullie API store om te zien hoe het geïmplementeerd kan worden.
Echter liep ik er tegen aan dat het er op lijkt dat veel documentatie niet helemaal volledig is.
Dit kan natuurlijk ook aan mij liggen dus daarom heb ik voor mijn vraag een Support formulier ingevuld, met duidelijke voorbeelden zodat jullie support er ook iets mee kan.
Echter krijg ik niet eens een reactie dat die goed is aan gekomen en na inmiddels al meer dan een week wachten nog geen reactie. Dus maar weer geprobeerd en eveneens geen auto-reply dat die binnen is.
Dan maar bellen in de hoop het antwoord te krijgen of in iedergeval in gesprek te komen met iemand die me verder kan helpen met de API die ik als test wil gebruiken. Word er aan de lijn vertelt dat de wachtrij meer dan 15 minuten is?
Lijkt me niet helemaal de beste zakelijke insteek of heb ik het daar mis?
Hoop dat ik hier iets sneller een reactie krijg of meer duidelijkheid over doorlooptijden van het supportformulier.
Met vriendelijke groet,
Anne Harm
Beste antwoord door Céline
Bekijk origineel