Beantwoord

eigen site en mail

  • 21 June 2016
  • 32 reacties
  • 1074 keer bekeken


Toon eerste bericht

32 reacties

Hi Carah:

Ook voor Backup Online gaat de facturering niet goed. Zojuist heb ik nogmaals een factuur voor deze dienst ontvangen. Voor de periode september wordt ik nu dubbel gefactureerd. Ik stuur je de factuurnummers in privé bericht.

Gr. Jacco
Hoi Carah:
Ben je al weer boven gekomen na je duik?
Ik heb zojuist weer een factuur voor InternetPlusBellen Zakelijke Instap ontvangen ?!?!?!
Wat gaat hier nu mis?
De Experia Box staat al maanden ongebruikt in de kast.
Ik zal de incasso wederom storneren, maar wil nu wel graag dat dit opgelost wordt!!

Groeten,
Jacco
Hoi Tim:

1. Bedankt dat de opzegging nu wel goed is verwerkt. Ik heb inmiddels een bevestiging van opzegging ontvangen met de aankondiging van de retourdoos voor de apparatuur.
Ik ben over op glasvezel sinds 29 april, maar heb zelf even gewacht met opzeggen. De internetverbinding is voor mij erg belangrijk dus ik zorg altijd voor enige overlap. In de conversatie met Carah is 2 maanden geleden de opzegging aangevraagd en bevestigd. Er staat op uw site geen exacte datum vermeld. Maar het gaat om de laatste 2 facturen (nummers 1138380733 en 1140766782) over de periode vanaf 20 augustus. Zoals eerder aangegeven heb ik de incasso's van deze beide facturen reeds gestorneerd, dus er hoeft geen terugbetaling plaats te vinden. Alleen administratief moeten deze facturen vervallen.

2. De backup via het nieuwe account voor Backup Online is volledig operationeel. Het oude account (5955aa682n) wordt niet meer gebruikt en kan per direct beëindigd worden. Ik neem aan dat de overbodig dashboardmails van BackupOnlineDashboard@kpn.com dan ook ophouden.

M.vr.gr.
Jacco
Tim:

Helaas!!! Het gaat toch nog niet goed. Ik heb zojuist een eindafrekening gekregen. Hierin wordt nog steeds om betaling gevraagd over de periode dat ik al wel opgezegd had, maar jullie die opzegging nog niet verwerkt hadden. Ik had de incasso van die facturen (nummers 1138380733 en 1140766782) niet voor niets gestorneerd. Ook nu ben ik niet van plan deze eindafrekening te voldoen. Kun jij nagaan wat hier nu weer verkeerd gaat?

M.vr.gr.
Jacco
Tim:

Is dit nu eindelijk opgelost?!? Ik heb van jou niets meer vernomen, ondanks je belofte voor de volgende dag?
Volgens mij is het nog niet opgelost want ik heb zojuist weer een aanmaning gekregen voor de facturen 1138380733 en 1140766782 (vreemd genoeg ook nog €1 voor factuur 1141723276?). Deze aanmaning is van SVEA. Kennelijk lopen de administratieve molens gewoon door en is de vordering nu middels cessie overdragen aan een derde partij. GAARNE DIT NU VOORGOED OPLOSSEN! En ook met deze derde partij voordat er nog meer kosten gemaakt gaan worden (die ik uiteraard niet ga betalen!)

M.vr.gr.
Jacco Willemse
Tim:

Ik heb de detailgegevens van SVEA per e-mail op haar verzoek aan Carah verzonden.
Inmiddels heeft SVEA (ondanks mijn advies eerst met jullie te schakelen om onnodige extra kosten te voorkomen) toch reeds de incasso in gang gezet. Ik heb een heel onvriendelijke brief ontvangen van CIB (Centraal Invorderings Bureau), waarbij de kosten met 48,40 zijn verhoogd. SVEA heeft niet op mijn e-mail gereageerd. Ik zal CIB ook een e-mail sturen om met KPN te schakelen voordat vermijdbare kosten gemaakt gaan worden.
Ik stuur de details van deze CIB brief (dossiernummer 90303746) ook per mail aan Carah.

Gr. Jacco

Reageer