Beantwoord

homepage

  • 8 October 2015
  • 7 reacties
  • 353 keer bekeken

Hoe kan ik mijn homepage van jullie provider verwijderen?
icon

Beste antwoord door Tim 8 October 2015, 17:00

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Beste perry-rhodan-sf,

Graag help ik u om de homepage te verwijderen. Kunt u mij, eventueel in een https:///t5/notes/privatenotespage/tab/compose/note-to-user-id/227" target="_blank, de betreffende URL of gebruikersnaam van de homepage sturen? Dan kan ik deze voor u uitschakelen. Bij het verwijderen of uitschakelen van de homepage raakt u de data en gegevens kwijt die op de homepage ruimte staan.

Zelf zou u dit kunnen regelen via MijnKPN. Bij de homepage instellingen kunt u deze uitschakelen.
https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/227 schreef op https:///t5/Cloud-technische-vragen/homepage/m-p/4577#M478

Beste perry-rhodan-sf,

Graag help ik u om de homepage te verwijderen. Kunt u mij, eventueel in een https:///t5/notes/privatenotespage/tab/compose/note-to-user-id/227" target="_blank, de betreffende URL of gebruikersnaam van de homepage sturen? Dan kan ik deze voor u uitschakelen. Bij het verwijderen of uitschakelen van de homepage raakt u de data en gegevens kwijt die op de homepage ruimte staan.

Zelf zou u dit kunnen regelen via MijnKPN. Bij de homepage instellingen kunt u deze uitschakelen.

 Geachte heer

Ik zou het fijn vinden als u de beide homepages uitschakeld, alleen zit ik dan weer met het volgende probleem, de nieuwe homepage moet er weer op. Vroeger deed ik dat met het programma Wincmd. Wat ik ook doe, ik kan geen verbinding krijgen met mijn homepage.

Waar zou ik een priveadres naar toe moeten sturen?

Ik heb geprobeerd om naar de homepageinstellingen te gaan, maar dat lukt niet echt.

Groeten.

Cor
Reputatie 7
Badge +11
Beste Cor,
 
U kunt mij een privébericht sturen via deze https:///t5/notes/privatenotespage/tab/compose/note-to-user-id/227" target="_blank.
Als u mij de betreffende gegevens kunt sturen, help ik u graag verder!
Reputatie 7
Badge +11
Hallo http://zakelijke-community.kpn.com/t5/Cloud-technische-vragen/homepage/m-p/4576#" style="border-radius: 2.5px; color: rgb(51, 51, 51); padding: 0px 2.5px; background-color: rgb(204, 204, 204);" target="_blank,

Ik heb uw privébericht ontvangen, waarvoor dank!

De betreffende homepage site staat ingeschakeld, deze heb ik zojuist gedeactiveerd en opnieuw ingeschakeld.

Alle data op de homepage webspace is verwijderd, u krijgt nu de standaard "Deze homepage is in aanbouw" html index te zien.

Uw gebruikersnaam heb ik voor de zekerheid in een privébericht gestuurd.

Hiermee kunt u inloggen middels FTP en de homepage ruimte gebruiken.

Ik hoor graag van u of u eruit komt!
https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/227 schreef op https:///t5/Cloud-technische-vragen/homepage/m-p/4660#M489

Hallo  https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/641,

Ik heb uw privébericht ontvangen, waarvoor dank!

De betreffende homepage site staat ingeschakeld, deze heb ik zojuist gedeactiveerd en opnieuw ingeschakeld.

Alle data op de homepage webspace is verwijderd, u krijgt nu de standaard "Deze homepage is in aanbouw" html index te zien.

Uw gebruikersnaam heb ik voor de zekerheid in een privébericht gestuurd.

Hiermee kunt u inloggen middels FTP en de homepage ruimte gebruiken.

Ik hoor graag van u of u eruit komt!

 
Beste Tim

Fijn dat "getracht" hebt om beide homepages te verwijderen, maar echt gelukt is het niet, want ze zijn beide nog benaderbaar.

De homepage die via de zakelijke cloud gaat, ja die is weg, maar de prive homepages zijn er nog.

Het wordt een onvoltooide symphonie, ondanks dat heb ik alle vertrouwen in je dat het gaat lukken!

Groeten.

Cor
Reputatie 7
Badge +11
Beste Cor,

U heeft mij inderdaad de URL's gestuurd van de twee "homepage" sites. Beide pagina's bestaan niet en er wordt een standaard vangpagina weergegeven zoals bij alle http://home.kpn.nl/**** pagina's die niet (meer) bestaan.

Ik begrijp mogelijk nog steeds niet helemaal wat u wilt bereiken. De vangpagina van KPN die wordt weergegeven is de standaard pagina wanneer een homepage of subpagina niet wordt gevonden.

In mijn privébericht heb ik aangeboden om u even te bellen, ik verneem graag van u wanneer dat uit komt.

Reageer