Beantwoord

Hosting aanpassen

  • 7 October 2015
  • 35 reacties
  • 1048 keer bekeken


Toon eerste bericht

35 reacties

https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/227 schreef op https:///t5/Cloud-technische-vragen/Hosting-aanpassen/m-p/4755#M525Beste Herman,

Ik wil u verzoeken om een tijdelijk wachtwoord voor uw PEM / CP omgeving aan te maken en deze middels een privébericht met uw gebruikersnaam naar mij te sturen. Dan kan ik u effectiever helpen en eventueel het probleem uitzetten binnen onze organisatie. Ik heb u een privébericht gestuurd, daar kunt u op reageren om mij te benaderen. Uiteraard help ik u graag verder met dit probleem.

 Beste Tim,

ondanks vele pogingen van KPN, kan ik nog steeds Presence Builder niet gebruiken. Krijg vandaag ook geen reacties meer op mijn email. Wacht nu 3 weken zonder enig resultaat. Ik vind dit onacceptabel. Waarom heeft KPN de migratie niet eerst getest voordat zij de oude omgeving uitzet? Voor mij is de Website voor mijn business! Ik lees op deze forum dat ik niet de enige klant ben die onverwachts tot de ontdekking moet komen dat de oude "builder" uitgezet is zonder communicatie.

Ik zou graag zien dat ik vandaag een reactie krijg wanneer ik weer Presence Builder kan gebruiken.

groeten

Herman
Reputatie 7
Badge +11
Beste http://zakelijke-community.kpn.com/t5/Cloud-technische-vragen/Hosting-aanpassen/td-p/4539/page/3#" style="border-radius: 2.5px; color: rgb(51, 51, 51); padding: 0px 2.5px; background-color: rgb(204, 204, 204);" target="_blank,

Inhoudelijk kan de klantenservice van KPN u niet helpen om Parallels Presence Builder 'gekoppeld' te krijgen met uw website. Ik ben het helemaal met u eens dat er onvoldoende is gecommuniceerd over het 'deactiveren' van Parallels Plesk Sitebuilder 4.5 for Windows. Deze applicatie wordt niet meer ondersteund en bijgewerkt door de ontwikkelaar, daar heeft KPN geen invloud op. Wegens beveiligingsredenen, heeft KPN deze moeten uitschakelen om misbruik te voorkomen.

In de nieuwe versie, Parallels Presence Builder, is een optie aanwezig om uw Parallels Plesk Sitebuilder 4.5 website te importeren. Dat betekent dat de website wordt ingeladen in de nieuwe applicatie en geschikt wordt gemaakt om bijgewerkt te kunnen worden. KPN is niet verantwoordelijk om dit voor u werkend te krijgen. De website, inhoud & content is uw eigendom.

Wat ik wel kan doen is u in de juiste richting wijzen of ik adviseer u om specialistische ondersteuning te zoeken bij bijvoorbeeld een website ontwikkelaar.

1. Maak een offline backup van uw gehele website. U kunt middels FTP de map "httpdocs" naar uw computer kopiëren.

2. Open Parallels Presence Builder en kies voor de optie "Site importeren vanuit SiteBuilder 4.5". (zie bijlage 1)

3. Loop de volgende stappen door en geef de gevraagde informatie op. Uw website wordt ingeladen. (zie bijlage 2)

importerensitebuilder.PNG

Bijlage 1 - Site importeren vanuit SiteBuilder 4.5

importerenwebsite.PNG

Bijlage 2 - Geef de locatie van uw website op

Meer informatie over het importeren en de beperkingen daarvan kunt u vinden op de website van Parallels.

Let dus op dat na het importen niet alles precies gelijk zal zijn aan uw orginele website. Dit kunt u vervolgens handmatig aanpassen.

Veel succes!
Beste medewerker,

Ook ik kan niet meer in Plesk Site Builder.

krijg ik een bericht wanneer het omgezet is?

graag zou ik ook zsm weer wat kunnen veranderen.

ook ik heb al talloze (verloren) uurtjes met de helpdesk aan de telefoon gezeten...

mvg,

Berend
Goedenavond Berend en welkom op het forum! Zoals mijn collega Tim hierboven reeds aangaf, is de Parallels Plesk Sitebuilder 4.5 for Windows 'gedeactiveerd'. In de nieuwe versie, Parallels Presence Builder, is een optie aanwezig om uw Parallels Plesk Sitebuilder 4.5 website te importeren. Ik hoop dat u er met de beschrijving van Tim uit kunt komen. Zo niet, dan kunt u hier een instructie (in het Engels) vinden. Mocht ik nog iets anders voor u kunnen betekenen, dan hoor ik dat graag van u.
https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/1257 schreef op https:///t5/Cloud-technische-vragen/Hosting-aanpassen/m-p/4981#M577Goedenavond Berend en welkom op het forum! Zoals mijn collega Tim hierboven reeds aangaf, is de Parallels Plesk Sitebuilder 4.5 for Windows 'gedeactiveerd'. In de nieuwe versie, Parallels Presence Builder, is een optie aanwezig om uw Parallels Plesk Sitebuilder 4.5 website te importeren. Ik hoop dat u er met de beschrijving van Tim uit kunt komen. Zo niet, dan kunt u hier een instructie (in het Engels) vinden. Mocht ik nog iets anders voor u kunnen betekenen, dan hoor ik dat graag van u.

 Hallo Raul,

Het gene wat Tim uitgelegd heeft is denk ik wel duidelijk, maar ik weet niet waar ik de Parallels Presence Builder kan vinden?

Als u me daar aan kan helpen?

mvg,

Berend.
Als ik het goed heb Berend, moet dat te benaderen zijn via cp.online.kpn.com Kunt u daar inloggen, of zit daar eigenlijk gelijk al het probleem waar u tegenaan loopt? Ik hoor het graag van u.
https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/1257 schreef op https:///t5/Cloud-technische-vragen/Hosting-aanpassen/m-p/4984#M580Als ik het goed heb Berend, moet dat te benaderen zijn via cp.online.kpn.com Kunt u daar inloggen, of zit daar eigenlijk gelijk al het probleem waar u tegenaan loopt? Ik hoor het graag van u.

 Daar loop ik inderdaad tegen aan.

ik log altijd in via pem.kpn.net.
Reputatie 7
Badge +11
Beste http://zakelijke-community.kpn.com/t5/Cloud-technische-vragen/Hosting-aanpassen/td-p/4539/page/4#" style="border-radius: 2.5px; color: rgb(51, 51, 51); padding: 0px 2.5px; background-color: rgb(204, 204, 204);" target="_blank,

Zoeken op Google heeft mij meer informatie over u gegeven, ik heb vermoedelijk uw website gevonden.

Ik zie dat uw website inderdaad nog op het oude hosting platform staat (pem.kpn.net).

Eventuele (kleine) aanpassingen aan uw website zijn op dit moment zijn alleen handmatig te bewerken in de broncode. Op lange termijn heeft u twee opties, ik kan u helpen om uw account vervroegd over te zetten naar het nieuwe hosting platform. De andere optie is om het einde van dit jaar af te wachten zodat uw account automatisch wordt overgezet.

Ik verneem graag uw reactie of ik u hierbij kan helpen.
https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/227 schreef op https:///t5/Cloud-technische-vragen/Hosting-aanpassen/m-p/5002#M593Beste  ,

Zoeken op Google heeft mij meer informatie over u gegeven, ik heb vermoedelijk uw website gevonden.

Ik zie dat uw website inderdaad nog op het oude hosting platform staat (pem.kpn.net).

Eventuele (kleine) aanpassingen aan uw website zijn op dit moment zijn alleen handmatig te bewerken in de broncode. Op lange termijn heeft u twee opties, ik kan u helpen om uw account vervroegd over te zetten naar het nieuwe hosting platform. De andere optie is om het einde van dit jaar af te wachten zodat uw account automatisch wordt overgezet.

Ik verneem graag uw reactie of ik u hierbij kan helpen.

 Beste Tim,

graag hulp bij het vervroegd overzetten naar het nieuwe platform.

mvg,

Berend
Reputatie 7
Badge +11
Beste Berend,

Ik heb een verzoek voor u ingediend! Het is nog even wachten op een bevestiging, ik zal u op de hoogte houden!

Reageer