Beantwoord

Hosting aanpassen

  • 7 October 2015
  • 35 reacties
  • 1048 keer bekeken


Toon eerste bericht

35 reacties

https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/227 schreef op https:///t5/Cloud-technische-vragen/Hosting-aanpassen/m-p/4749#M523Beste Herman,

U kunt kiezen voor de optie "Contentmanager Annuleren" daarmee wordt de dienst uitgeschakeld. Het kan ook zijn dat de optie iets anders wordt genoemd, ik heb even geen account bij de hand om dit na te kijken. Vervolgens na een half uur wachten kunt u Parallels Plesk Sitebuilder weer inschakelen. Lukt het hiermee?

Als het niet is gelukt, zou ik graag met u mee willen kijken. Ik wil u dan verzoeken om een tijdelijk wachtwoord voor uw PEM / CP omgeving aan te maken en deze middels een privébericht met uw gebruikersnaam naar mij te sturen. Dan kan ik u effectiever helpen en eventueel het probleem uitzetten binnen onze organisatie.

 Hoi Tim,

ook deze optie bestaat niet. Ik kan alleen mijn site wissen. Dat is niet de optie. Ik was niet van plan om alles opnieuw in te voeren. Ik vermoed dat iets opnieuw geactiveerd moet worden. Is er niemand die naar mijn account kan kijken?

Dit probleem heb ik eerder gehad. En weer moet ik lang wachten voor dat KPN de juiste actie onderneemt (dit niet persoonlijk bedoeld, maar als klant erg vervelend).

Is het mogelijk dat jij een email met telefoonnummer stuurt naar Herman.Steijger@hermansteijger.nl?

groeten

Herman
https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/227 schreef op https:///t5/Cloud-technische-vragen/Hosting-aanpassen/m-p/4755#M525Beste Herman,

Ik wil u verzoeken om een tijdelijk wachtwoord voor uw PEM / CP omgeving aan te maken en deze middels een privébericht met uw gebruikersnaam naar mij te sturen. Dan kan ik u effectiever helpen en eventueel het probleem uitzetten binnen onze organisatie. Ik heb u een privébericht gestuurd, daar kunt u op reageren om mij te benaderen. Uiteraard help ik u graag verder met dit probleem.

 Beste Tim,

ondanks vele pogingen van KPN, kan ik nog steeds Presence Builder niet gebruiken. Krijg vandaag ook geen reacties meer op mijn email. Wacht nu 3 weken zonder enig resultaat. Ik vind dit onacceptabel. Waarom heeft KPN de migratie niet eerst getest voordat zij de oude omgeving uitzet? Voor mij is de Website voor mijn business! Ik lees op deze forum dat ik niet de enige klant ben die onverwachts tot de ontdekking moet komen dat de oude "builder" uitgezet is zonder communicatie.

Ik zou graag zien dat ik vandaag een reactie krijg wanneer ik weer Presence Builder kan gebruiken.

groeten

Herman
https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/1176 schreef op https:///t5/Cloud-technische-vragen/Hosting-aanpassen/m-p/4539#M467Goedendag,

Ik ben bezig met het omzetten van webhosting online en krijg de volgende melding:

Parallels Presence Builder 12.0.5-17 kan niet worden ingeschakeld. Reden: Kan content management niet toestaan voor sites met locatie '/'. Bewerk webhosting instellingen, zodat locatie naar subdirectory wijst .

Wat moet ik hiermee? Ik heb de "/" verwijderd, maar die komt gewoon weer terug.

Met vriendelijke groet, Roland

Windows 7, 64bit

 Beste Ronald, ik heb exact hetzelfde probleem, weet jij hoe ik Tim kan bereiken ?

met vriendelijke groet

Pascal
Beste Tim ,

Bedankt voor je snelle respons.

Het is mij alleen niet duidelijk onder welke subdirectory injectables Tilburg staat.

Wat ook vreemd is, is dat als ik www.injectablestilburg.nl aanklik ,ik een website krijg van enkele jaren terug.

Ik heb ondertussen een webbuilder de website laten omleiden, ik leef van deze website en verlies hier dagelijks klanten en geld door .

vriendelijke groet

Pascal Gyselinck
Goedenavond Berend en welkom op het forum! Zoals mijn collega Tim hierboven reeds aangaf, is de Parallels Plesk Sitebuilder 4.5 for Windows 'gedeactiveerd'. In de nieuwe versie, Parallels Presence Builder, is een optie aanwezig om uw Parallels Plesk Sitebuilder 4.5 website te importeren. Ik hoop dat u er met de beschrijving van Tim uit kunt komen. Zo niet, dan kunt u hier een instructie (in het Engels) vinden. Mocht ik nog iets anders voor u kunnen betekenen, dan hoor ik dat graag van u.
Als ik het goed heb Berend, moet dat te benaderen zijn via cp.online.kpn.com Kunt u daar inloggen, of zit daar eigenlijk gelijk al het probleem waar u tegenaan loopt? Ik hoor het graag van u.
Beste medewerker,

Ook ik kan niet meer in Plesk Site Builder.

krijg ik een bericht wanneer het omgezet is?

graag zou ik ook zsm weer wat kunnen veranderen.

ook ik heb al talloze (verloren) uurtjes met de helpdesk aan de telefoon gezeten...

mvg,

Berend
https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/1257 schreef op https:///t5/Cloud-technische-vragen/Hosting-aanpassen/m-p/4981#M577Goedenavond Berend en welkom op het forum! Zoals mijn collega Tim hierboven reeds aangaf, is de Parallels Plesk Sitebuilder 4.5 for Windows 'gedeactiveerd'. In de nieuwe versie, Parallels Presence Builder, is een optie aanwezig om uw Parallels Plesk Sitebuilder 4.5 website te importeren. Ik hoop dat u er met de beschrijving van Tim uit kunt komen. Zo niet, dan kunt u hier een instructie (in het Engels) vinden. Mocht ik nog iets anders voor u kunnen betekenen, dan hoor ik dat graag van u.

 Hallo Raul,

Het gene wat Tim uitgelegd heeft is denk ik wel duidelijk, maar ik weet niet waar ik de Parallels Presence Builder kan vinden?

Als u me daar aan kan helpen?

mvg,

Berend.
https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/1257 schreef op https:///t5/Cloud-technische-vragen/Hosting-aanpassen/m-p/4984#M580Als ik het goed heb Berend, moet dat te benaderen zijn via cp.online.kpn.com Kunt u daar inloggen, of zit daar eigenlijk gelijk al het probleem waar u tegenaan loopt? Ik hoor het graag van u.

 Daar loop ik inderdaad tegen aan.

ik log altijd in via pem.kpn.net.
https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/227 schreef op https:///t5/Cloud-technische-vragen/Hosting-aanpassen/m-p/5002#M593Beste  ,

Zoeken op Google heeft mij meer informatie over u gegeven, ik heb vermoedelijk uw website gevonden.

Ik zie dat uw website inderdaad nog op het oude hosting platform staat (pem.kpn.net).

Eventuele (kleine) aanpassingen aan uw website zijn op dit moment zijn alleen handmatig te bewerken in de broncode. Op lange termijn heeft u twee opties, ik kan u helpen om uw account vervroegd over te zetten naar het nieuwe hosting platform. De andere optie is om het einde van dit jaar af te wachten zodat uw account automatisch wordt overgezet.

Ik verneem graag uw reactie of ik u hierbij kan helpen.

 Beste Tim,

graag hulp bij het vervroegd overzetten naar het nieuwe platform.

mvg,

Berend

Reageer