Vraag

Incorrecte januari factuur na opzegging in november

  • 27 January 2022
  • 3 reacties
  • 34 keer bekeken

Reputatie 1
Badge

Goedemorgen, 

 

Ik heb na de aangekondiging over de verhuizing van KPN diensten naar Argeweb mijn diensten (Exchange Online en 2x domeinnaam online) al mijn abonnementen bij KPN in November opgezegd via de zelf-service portal. Het was aangegeven in de email over de Argeweb overgang dat opzegging tot 11 december kosteloos kon gedan worden. Ik heb mijn twee domeinnamen gemigreerd naar een andere provider wat eveneens afgerond is in November 2021.

Ik ontving nog een factuur met december kosten voor de twee domeinnamen van KPN. Ik ging ervan uit dat hierop in januari een correctie-factuur zou volgen, echter nu heb ik in januari weer een factuur ontvangen met daarin de kosten voor de twee domeinnamen (die helemaal niets meer met KPN te maken hebben!) voor februari. Mijn Exchange Online abonnement is wel correct verdwenen van de laatste factuur. Ik zou graag hulp willen verzoeken om e.e.a. te corrigeren en alle facturen stop te zetten. Als een medewerker van KPN kan reageren kan ik per direct message factuur nummer e.d. geven. Bij voorbaat dank. 

 

Matthijs. 


3 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Goedemiddag Mathijs,

Ik kan me goed voorstellen dat je wil weten hoe het precies zit en waardoor je nog steeds facturen ontvangt na de opzegging en terwijl de domeinnamen al elders zijn ondergebracht. Ik kijk graag even met je mee.

Kun je mij een Privé bericht sturen met de betreffende domeinnamen en klantnummers. Dan pak ik alle gegevens er bij om het verder voor je uit te zoeken.

Reputatie 1
Badge +1

Bedankt voor het doorsturen van de gegevens.
Ik heb intern contact gehad met een collega van de afdeling Cloud en de opzegging was niet doorgekomen. Het is nu per direct opgeheven. Je zal volgende maand dan nog een slotnota krijgen en daarop worden 2 maanden gecrediteerd.:relaxed:

:thumbsup_tone1:

Reputatie 1
Badge

Dank je wel!

Reageer