Goedemorgen,
Ik heb na de aangekondiging over de verhuizing van KPN diensten naar Argeweb mijn diensten (Exchange Online en 2x domeinnaam online) al mijn abonnementen bij KPN in November opgezegd via de zelf-service portal. Het was aangegeven in de email over de Argeweb overgang dat opzegging tot 11 december kosteloos kon gedan worden. Ik heb mijn twee domeinnamen gemigreerd naar een andere provider wat eveneens afgerond is in November 2021.
Ik ontving nog een factuur met december kosten voor de twee domeinnamen van KPN. Ik ging ervan uit dat hierop in januari een correctie-factuur zou volgen, echter nu heb ik in januari weer een factuur ontvangen met daarin de kosten voor de twee domeinnamen (die helemaal niets meer met KPN te maken hebben!) voor februari. Mijn Exchange Online abonnement is wel correct verdwenen van de laatste factuur. Ik zou graag hulp willen verzoeken om e.e.a. te corrigeren en alle facturen stop te zetten. Als een medewerker van KPN kan reageren kan ik per direct message factuur nummer e.d. geven. Bij voorbaat dank.
Matthijs.