Beantwoord

KPN Websitecoach

  • 7 November 2016
  • 5 reacties
  • 1335 keer bekeken

Goedendag,

Ik ben vandaag door KPN WebsiteCoach gebeld omdat zij zagen dat ik een domeinnaam heb maar nog geen website.
Mijn eerste opmerking naar de telefonist was waarom ze mij met 0207091006 bellen want dit ben ik niet gewend van KPN.:?
Jullie bellen namelijk altijd anoniem uit mijn eigen ervaring.
Alle informatie over het aanbod klopt ook maar toch wil ik zeker weten als ik met KPN gesproken heb of niet.
Vervolgens heb ik via de mail een offerte gekregen die hij via docusign heeft gestuurd.
Het document heb ik nog niet geopend.
Als ik het telefoonnummer google vind ik berichten van mensen waar ik niet echt wijzer van word.
Is dit allemaal bekend bij jullie en werkt deze afdeling op deze manier?

Ik hoor het graag!
icon

Beste antwoord door Tim 23 November 2016, 16:46

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Beste Loesje,

Mijn excuses voor deze late reactie. Ik was op vakantie en we hebben uw reactie gemist.

Hoe kan het dan dat KPN (van wie deze dienst is en zij hem ook aanbieden) niet bekend is met dit allemaal?
KPN WebsiteCoach is een aparte afdeling waar de KPN klantenservice geen directe samenwerking of doorgaans contact mee heeft. KPN WebsiteCoach verleent zelf service aan onze klanten en belt daarom uit met een eigen telefoonnummer. De dienst, de afdeling, e-mailadressen en telefoonnummers zijn op de website van KPN en die van KPN WebsiteCoach te vinden.

Zelf ben ik niet werkzaam op deze afdeling. Wel heb ik contact met onze collega's van KPN WebsiteCoach. Binnen KPN ben ik als Webcare Specialist samen met mijn directe collega's verantwoordelijk voor de activiteit op het forum en het beantwoorden van vragen over KPN.

In KPN mag u inderdaad al jaren vertrouwen op goede dienstverlening. WebsiteCoach is een dienst die u kunt vertrouwen.

Als u vragen hebt, verneem ik graag uw reactie.

UPDATE: Bedankt, uw feedback is meegenomen en besproken. Vragen over KPN WebsiteCoach op het Zakelijk KPN Forum worden vanaf nu beantwoord op het forum door KPN WebsiteCoach! 🙂
Ik heb inmiddels de klantenservice gesproken en het was inderdaad KPN niet. Als iemand dus gebeld wordt door bovenstaand telefoonnummer dan kan je gerust de verbinding verbreken.
Ook hun mailtjes niet openen want zij hadden blijkbaar mijn emailadres al zonder dat ik die gegeven had.
Dag Tim,

Bedankt voor je reactie.
Ik heb KPN diezelfde dag gebeld en ook zij zijn niet bekend met deze werkwijze en het telefoonnummer.
Ook het emailadres klopte niet volgens hun en de persoon wie ik aan de telefoon had was ook niet werkzaam bij KPN.
Ik heb de mail verwijderd en geraporteerd. Dat was volgens KPN ook de beste oplossing.
Ook heb ik het telefoonnummer geblokkeerd.
Hoe kan het dan dat KPN (van wie deze dienst is en zij hem ook aanbieden) niet bekend is met dit allemaal?
Dat blijf ik uiteraard erg vreemd vinden want dit is immers slechte reclame op deze manier 😉.

Ben jij zelf werkzaam op deze afdeling en zoniet wat is jouw functie binnen KPN?
Ik hoop dat jij mijn vragen kan beantwoorden want ik weet nu even niet meer hoe of wat.
Lastig als je een bedrijf wilt opstarten en er nu al opstart problemen beginnen bij de provider waar je al jaren vertrouwen in hebt.

Vriendelijke groet,
Loesje
Reputatie 7
Badge +11
Beste Loesje, welkom op het zakelijke forum van KPN.

Allereerst wil ik u bedanken voor de melding. Graag informeer ik u over KPN WebsiteCoach. Het telefoonnummer 0207091006 betreft inderdaad het nummer van KPN WebsiteCoach. Deze dienst en afdeling bestaat! :)

Uw melding nemen we erg serieus en zetten we door binnen de organisatie. Zodra wij meer informatie ontvangen brengen we u op de hoogte.
Reputatie 7
Badge +11
Reactie van update voorzien en als beste antwoord gemarkeerd.

Reageer