KPN1
KPN1 lijkt niet te willen leveren?? Iemand dezelfde ervaring? Op 5/7 contact met Erika van KPN werd een ticket aangemaakt en er zou een afspraak komen met een adviseur... 26/7 contact met Stephan van KPN, werd direct doorgegeven en opgepakt, helaas weer geen enkel contact. 8/8 e-mail formulier ingevuld waardoor je binnen twee dagen gebeld moet worden door een adviseur, helaas helaas nu 23 augustus nog steeds geen enkele reactie. En dat terwijl ik al tientallen jaren alles zakelijk en prive van KPN heb... Niet erg zuinig op trouwe klanten dus.. ben benieuwd
Goedemiddag Frank, welkom op het Zakelijk KPN Forum.
Als trouwe KPN klant en überhaupt als KPN klant mag je wel beter verwachten dan beschreven. Ik ga graag direct voor je aan de slag en zorg dat je z.s.m. gebeld wordt door een top adviseur. Heb je voor mij in een privébericht de postcode, huisnummer en bedrijfsnaam?
Als trouwe KPN klant en überhaupt als KPN klant mag je wel beter verwachten dan beschreven. Ik ga graag direct voor je aan de slag en zorg dat je z.s.m. gebeld wordt door een top adviseur. Heb je voor mij in een privébericht de postcode, huisnummer en bedrijfsnaam?
Bedankt voor je gegevens. :-)
Ik heb direct mijn lieftallige collega gevraagd jou te bellen. Laat het weten als je gebeld bent!
Ik heb direct mijn lieftallige collega gevraagd jou te bellen. Laat het weten als je gebeld bent!
Hoi Mohammad, Ik ben zojuist gebeld door Brahim en heb met hem een afspraak op dinsdag 29-9 dus dat is lekker vlot opgepakt. Dank je wel. Hartelijke groet,
Frank Brugman
Brugman en van der Zijden
Frank Brugman
Brugman en van der Zijden
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.