Beantwoord

Mollie instellen voor mijn webwinkel

  • 10 October 2018
  • 13 reacties
  • 663 keer bekeken

Badge
Hallo

Ik probeer Mollie als betaalmethode voor mijn webwinkel te selecteren ,,, maar er gebeurd niets in de Online Winkel beheerder.
De knop Mollie doet niets....

Mvg

Christel
icon

Beste antwoord door Mohammad 19 October 2018, 16:03

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 5
Badge +5
Goedemorgen @Christel, welkom bij het Zakelijk KPN Forum.

Hebt u ook al bij Mollie een account aangemaakt en de API-codes overgenomen?
Badge
Hallo Mohammad,

Ja , ik heb bij mollie een account aangemaakt,,,,maar wat moet ik dan met die API code doen?
Badge
Voor de duidelijkheid ,,,, Mollie doet niks op DIT scherm...



Hopelijk kan iemand mij helpen???
Reputatie 5
Badge +5
Goedemorgen @Christel,

In uw Mollie account onder 'Transacties' ziet u de API-codes. Eentje is om te testen en de ander voor echte transacties. In de afbeelding in de bijlage heb ik gemarkeerd waar deze staan. In uw Mollie account kunt u ook instellen welke betalingsmethodes u wilt accepteren en kunt u deze per stuk instellen.

In uw eigen screenshot ziet u staan 'Mollie instellen' (zie mijn bijlage). Hier zal worden gevraagd om de API-code uit uw Mollie account.
Badge
Hallo,,,

Ik begrijp dat ik die API code moet invoeren, alleen ,,,als ik op die knop (Mollie) click dan gebeurd er niks!
Er wordt geen api code gevraagd! Er opend niks..

Ik heb het met safari en met Chrome gebrobeerd op een MACBOOK.
Heb het ook al met een IPAD geprobeerd...

Ik heb alles zo ingesteld dat cookies en pop-ups geaccepteerd worden...
Reputatie 5
Badge +5
Hebt u voor mij in een privébericht uw cloud-mailadres, klantnummer en de laaste 4 cijfers van het IBAN? Dan zal ik met u meekijken.
Reputatie 5
Badge +5
Goedemorgen @Christel , bedankt voor de gegevens.

Excuses voor de late reactie. Door de drukte en het weekend heb ik niet eerder kunnen reageren. Ik zal met uw gegevens vandaag aan de slag gaan en kom bij u terug met een update zodra ik het probleem heb gesignaleerd.
Reputatie 5
Badge +5
Goedemiddag @Christel,

Inmiddels bericht gehad van de technische dienst en weten we waarom de knop niet werkt. U hebt de gratis shop versie geactiveerd en nog niet de betaalde webshop versie. Zodra u de betaalde versie activeert, zal het mogelijk worden om Mollie in te stellen.
Badge
Hallo

Dat is ronduit bizar!!! Ik betaal al twee maanden voor de WEBSHOP 100 , ik heb facturen daarrvoor van de KPN ontvangen.

Goedemiddag @Christel,

Inmiddels bericht gehad van de technische dienst en weten we waarom de knop niet werkt. U hebt de gratis shop versie geactiveerd en nog niet de betaalde webshop versie. Zodra u de betaalde versie activeert, zal het mogelijk worden om Mollie in te stellen.
Reputatie 5
Badge +5
Goedemorgen @Christel,

Ik zal dit direct voor u nakijken. Ik kom straks bij u terug!
Reputatie 5
Badge +5
Goedemiddag @Christel,

Ik zie al waardoor het leek alsof u de gratis versie had. In de bijgevoegde screenshots ziet u hoe u de webshop met 100 producten kunt activeren. Ik heb het nu direct voor u geactiveerd. Ik heb het ook getest voor u en zoals u in afbeelding nummer 3 kunt zien wordt u nu doorgeleidt naar de Mollie instelpagina als u op 'Mollie instellen' klikt. Hier kunt u de API-key invoeren.
Badge
Hallo Mohammad,

Ik heb het zojuist geprobeerd en het werkt nu....Bedankt hiervoor.

Nog een vraagje????

Alle mail van het zakelijke forum komt telkens in de SPAM box van mail kpn mail terecht???
Staat het SPAM filter van de kpn niet ietsje te heftig ingesteld???

Hoe kan ik dit aanpassen?
Reputatie 5
Badge +5
Graag gedaan hoor! 😄

U kunt dit instellen in het instellingenscherm. Maar de kortste weg is één van de mails van ons in de spambox als 'vertrouwd' te markeren. Dan komen de toekomstige mails automatisch in uw inbox terecht.

Reageer