Beantwoord

Na website veranderen en uploaden blijf ik de oude website zien

  • 8 July 2016
  • 18 reacties
  • 469 keer bekeken

  • Actieve Deelnemer
  • 11 reacties
Ik heb wijzigingen aangebracht in mijn site en deze geüpload,
Ik blijf echter steeds mijn oude site zien! Niet de nieuwe upload!
Heb zelfs via filezilla alles van de server verwijderd en opnieuw geüpload. Zelfs dan blijf je mijn oude site zien!

Als ik via FileZilla naar de geüploade bestanden kijk zie ik de wijzigingen wel.

Cashen jullie mijn site??
Ik heb alle cookies verwijderd, via verschillende browsers mijn site benaderd.
Andere mensen laten kijken en nee het ligt niet bij mij.

KPN houdt mijn site op een of andere manier tegen.
31-05-2016 heb ik een mdw dit zelfde gestuurd en geen reactie ontvangen.
Zou iemand voor mij even kunnen kijken wat er aan de hand is?
Ik hoor graag van jullie.
Ik wil namelijk mijn site weer up to date maken.
Ik betaal voor software online iedere maand een bedrag en dan zou ik ook graag een reactie hebben en de hulp c.q. de oplossing.

Groetjes,
Hella
icon

Beste antwoord door KI-MA 11 July 2016, 20:43

Bekijk origineel

18 reacties

Weet iemand hoe dit komt?
Dan hoor ik dit graag.

Mvg,
Hella
Reputatie 7
Badge +11
Hallo Hella, welkom op het Zakelijk KPN Forum, leuk dat u de vraag aan ons voorlegt. Lastig hoor dat het niet lukt om de website te uploaden. Gaat het hier om uw eigen website voor Praktijk KI-MA?
Mijn vermoeden is dat u met de oude FTP server verbinding maakt. Vorig jaar zijn de accounts gemigreerd naar een nieuw platform. Inloggen gaat nu via cp.online.kpn.com. De FTP inloggegevens en serveradres zijn tevens ook gewijzigd. Deze gegevens kunt u vinden als u inlogt op cp.online.kpn.com. Is dit ook bij u bekend?
Hoi Tim,

Ik was hiervan niet op de hoogte, Ik heb je even een PB gestuurd.
Hoor graag van je.

Groetjes Hella
Mijn excuses heb de mail gevonden.
Gelijk website geupload en het werkt goed.
Deze mail was me helemaal ontgaan.
Bedankt voor je reactie Tim.

Groetjes Hella
Reputatie 7
Badge +11
Super! Graag gedaan Hella, ik ben blij dat dit het probleem was en u er zelf verder uit bent gekomen, top! 😃
Mijn website dus kunnen uploaden.
Merk ik vandaag dat er via bijv het contactformulier geen gegevens naar mijn e-mail adres worden gestuurd.
Ik heb daar niets in veranderd.
Graag zo snel mogelijk een reactie. Mensen willen afspraken plannen, via fb pagina een actie erop staan voor na mijn vakantie.
Erg vervelend is dit! 😠
Super! Graag gedaan Hella, ik ben blij dat dit het probleem was en u er zelf verder uit bent gekomen, top! :D

Tim kijk aub even naar mijn nieuwe reactie. Heb nu wederom een probleem.

gr Hella
Reputatie 7
Badge +11
Dag Hella, zeker is dit vervelend! Dit probleem is ons bekend en speelt al een kleine tijd.

Onze leverancier van het hosting platform is het probleem aan het onderzoeken. Het leek erop dat we een oplossing hadden gevonden. Toch blijkt het een hardnekkig probleem te zijn. Ook stuur ik uw voorbeeld door naar de leverancier. Zodra er meer bekend is breng ik u op de hoogte. Onze excuses voor het ongemak.

Hopelijk kan ik u snel een indicatie geven, anders help ik u graag aan een alternatief formulier die wel werkt.
Dit speelt dus al langer dan een maand!
Wanneer is dit probleem verholpen dan?
Weet je hoeveel mensen hier de dupe van zijn. Ik ga nu toch echt nadenken om ergens anders te gaan hosten.

Ik hoor graag iets van je.

Groetjes Hella
Reputatie 7
Badge +11
Dag Hella, hopelijk hoeft dat niet! ;)

Aangezien we langzaam meer meldingen kregen en de leverancier voor ons gevoel het probleem niet snel genoeg wist aan te pakken, hebben we de melding geëscaleerd. De oplospartij heeft er goed naar gekeken en het probleem zit inderdaad nog steeds in Abuse/SPAM. De server lijkt op de blacklist te staan. Deze hebben we eraf gehaald en mijn eigen testen werken nu!
Ik heb uw contactformulier ingevuld, heeft u mijn formulier ontvangen? Ik hoor het graag.
Nee Tim niet ontvangen!
Reputatie 7
Badge +11
Beste Hella,

Sorry, ik heb te vroeg gejuicht. Zojuist contact gehad met de technische dienst en deze geven aan toch langer bezig te zijn met het probleem dan gedacht. Hoe dan ook is de oorzaak wel duidelijk en verwacht ik dat het probleem begin volgende week toch echt opgelost is. Mijn excuses voor het ongemak.
Hoi Tim,

Erg vervelend voor mij, mijn (nieuwe) cliënten en vele andere zakenmensen die gebruik maken van KPN.
Ik hoop dat het dan ook echt opgelost is!

Groet,
Hella
Reputatie 7
Badge +11
Helemaal mee eens Hella! Het issue heeft een hogere prioriteit gekregen en ik vertrouw op een snelle oplossing. U mag van mij een bericht verwachten zodra er meer bekend is.
Tim waarom heb ik nu nog steeds niet mijn verhuiscode?
Heb verhuistoken aangevraagd en id en het wijzigingsformulier ingestuurd, Ben benieuwd wanneer ik het nu toe gestuurd krijg.,
Reputatie 7
Badge +11
Hi Hella, de WHOIS gegevens worden vandaag of uiterlijk morgen voor u bijgewerkt. Wanneer dit gereed is kan ik de verhuiscode direct naar u sturen.
Hoi Tim.

Ik zie ze graag tegemoet.

Groetjes Hella

Reageer