Beantwoord

Opzegging Clouddienst zonder inloggegevens

  • 19 July 2018
  • 1 reactie
  • 354 keer bekeken

Goedemorgen,

Momenteel hebben wij nog 1 clouddienst abonnement lopen op onze oude bedrijfsnaam. Destijds was het al drama om het adres te laten wijzigen (wat overigens niet gelukt is). Maar nu wij zijn overgenomen door een ander bedrijf en wil ik deze dienst helemaal opzeggen.

Nu vind ik echter als enige optie dat ik het abonnement kan opzeggen via de Zelfservice Cloud. Maar het probleem is dat wij geen inloggegevens hebben. En ook geen nieuwe kunnen aanmaken omdat de mailadressen waarop dit is aangemaakt zijn geblokkeerd. De betaling stond ook op automatisch incasso, maar deze worden ook teruggehaald door ons vorige bedrijf. De facturen worden zo dus ook niet betaald.
Hoe kan ik dit opzeggen?

\Alvast bedankt!
Hartelijke groet
icon

Beste antwoord door Rashid 20 July 2018, 20:06

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Hi @Mathilde,

Welkom op het zakelijk forum van KPN! Wat een lastige situatie. Begrijp ik goed dat u uw Cloud diensten wenst op te zeggen? Daar kan ik bij helpen. In dat geval heb ik ter verificatie nog wel enkele gegevens nodig. Wilt u mij een privé bericht sturen met de postcode+huisnummer, naam contractant en de laatste 4 cijfers van het IBAN rekeningnummer?

PS: In het weekend ben ik niet aanwezig. Maandag ben ik er weer en ga dan meteen voor u aan de slag. Voor nu wens ik u een goed weekend 🙂

Reageer