Beantwoord

Opzegging niet verwerkt

  • 14 March 2019
  • 9 reacties
  • 189 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +6
Hoihoi,

Ik keek vandaag in een exotische mailbox van mij en het bleek dat een opzegging van mijn domein naam (Die ik ergens in 2018 had gedaan) niet was verwerkt. Op zich niet netjes gezien ik destijds netjes een bevestiging had gekregen via de (Ik meende livechat).

Naja, vandaar toch maar weer contact opgenomen met de livechat en is de opzegging alsnog verwerkt, alleen per nu in plaats van de afgesproken datum.

Hiermee zit ik nu een beetje in een dillema, aan de ene kant weet ik niet precies wanneer ik het had ingediend (Vorig jaar ergens) dus ik had iets van: Naja. Jullie hebben een fout gemaakt en het gaat over minder dan tientjeswerk dus stort maar alles van dit jaar terug.

Tot mijn verbazing nam de agent in dit geval absoluut geen verantwoordelijkheid voor de fout die vanuit KPN gemaakt is wat ik nog vreemder vindt omdat het nog niet eens om zo veel geld gaat, dus ik zit nu een beetje met een principe kwestie. Aan de ene kant wil ik mijn centjes om principiele redenen terug, aan de andere kant wil ik het wel netjes doen als 't kan (Ik zit te denken aan een onterechte incasso melden gezien de beste dame het geweigerd heeft en mij doorverwezen heeft naar een klachtenformulier. Die ik trouwens alsnog ga invullen want dat wou men graag (En tja, procedures he 😛 ). Ik was wel erg teleurgesteld dat de beste dame geen ticket kon doorzetten naar de desbetreffende afdeling.

Ik vond mijzelf nogal schappelijk om te zeggen dat we alleen dit jaar zouden doen gezien ik zelf de werkelijke opzeggingsdatum niet goed bijgehouden had ^^' Ik heb 't gevoel dat de agent daar toch net wat anders over dacht wat ik nogal sneu vindt.

Hopla, genoeg woorden vuilgemaakt over minder dan een 10tje, ik vindt 't wel erg flauw maar niks aan te doen.

Ps. Vandaag was ik ook een beetje boos op iets anders wat niet gerelateerd is aan KPN. Hopelijk valt 't niet te veel te lezen van de toon van mijn tekst en als dit het geval is wil ik mijn excuses hiervoor aanbieden. 't was mijn dag niet echt 😛
icon

Beste antwoord door Rick S. 18 March 2019, 11:09

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Hi @SjorsK ,

Goed dat je deze vraag hier plaatst!
Ik kan mij jouw frustratie goed voorstellen en in mijn ogen had er inderdaad anders gereageerd moeten worden.
Natuurlijk neem ik het graag over en gaan we dit netjes oplossen.

Als ik het goed begrijp weet je dus niet precies per wanneer het domein opgeheven zou worden, toch?

Stuur mij anders even de domeinnaam en het klantnummer van dit abonnement. Dan zorg ik voor feedback naar de betreffende collega en ga ik uitzoeken of ik kan terughalen per wanneer het opgeheven zou worden. En dan zorg ik natuurlijk ook voor een vergoeding van de teveel afgeschreven abonnementskosten.
Reputatie 7
Badge +6
Heya Rick,

Thanks! Ik heb het klantnummer en het klachtnummer in mijn profiel gezet 🙂

De opzegdatum weet ik niet precies helaas, ik meende dat ergens vorig jaar de einddatum was (Dacht november maar weet het niet zeker, kan ook eerder zijn geweest of in december), om deze reden vindt ik het niet netjes om meer te vragen dan dat (Ik had 't gewoon moeten bijhouden).

Het domein naam was watchoutforsecretworldlegends.com (Ik had wat ruzie met een bedrijfje 😛 Vindt ze nog steeds niet echt lief maar een domein te hebben waar ze niet zo blij mee zijn, dat niveau hebben we gepasseerd 😛 ). Ik kan soms nogal een tikje obsessief worden als ik iets in mijn hoofd haal ^^'

Je collega had mij verteld dat de notitie van de opheffing niet gevonden kon worden, lijkt er op dat iemand destijds iets niet netjes heeft uitgevoerd.
Reputatie 7
Badge +6
Goedemorgen Sjors,

Bedankt voor het aanvullen van de gegevens!
Ik heb allereerst gecontroleerd hoe de ophef in het systeem naar voren komt en dat ziet er allemaal prima uit. Daarnaast zie ik ook de klacht die je hebt ingediend via de site.

Om te voorkomen dat dit een lange en vooral onnodige discussie gaat worden heb ik de vrijheid genomen om zelf een creditering aan te maken voor de abonnementskosten over de periode van 6 maanden. Er wordt nog een slotfactuur opgesteld en daarmee gaat deze credit ook direct mee.

Zijn we dan weer even goede vriendjes? En kan ik de klacht die je ingediend hebt laten vervallen?
Reputatie 7
Badge +6
Goedemorgen Rick,

Thanks! Hiermee is het probleem wat mij bedreft verholpen en tja, als jij het oplost is mijn klacht gewoon ongegrond 🙂 Enige reden waarom ik die had ingediend was omdat de medewerker dit wou ^^'

Tuurlijk ben ik voor de rest nog hartstikke blij met jullie, ik kan niet klagen 🙂
Reputatie 7
Badge +6
Geen enkel probleem hoor! Dan laat ik die klacht vervallen en is het weer helemaal in orde.

Mocht je in de toekomst nog iets dergelijks hebben, geef maar direct bij ons aan. Dan helpen wij jou gewoon verder 😄
Reputatie 7
Badge +6
Helemaal goed, ik volg gewoon een tikje te braaf instructies op haha 😂 En ik ben van plan om in de toekomst echt te gaan ondernemen (Super cool! 😃 ). Hobbyprojectjes begingen een tikje uit de hand te lopen ^^'
Reputatie 7
Badge +6
Hahaha misschien wel iets té braaf ja. Schiet alles maar onze kant op! 💪🏻

Oeeh wat tof! Hou ons op de hoogte. Ben erg benieuwd!
Reputatie 7
Badge +6
Haha, roep dat niet te hard 😛 Ik heb een andere principecasus die ik direct richting de klachtenafdeling ga sturen omdat ze mij op mijn verkeerde tenen hebben getrapt omdat ze het feit dat ik proefkonijn was tegen mij gebruikt hadden 😛

Hiermee dwing ik ze letterlijk om een de eindattum van een mobiel contract met 10 daagjes te verplaatsen. Opzich maakt mij dat minder uit maar gaat 't meer om de reflectie
Reputatie 7
Badge +6
Ik ga geen uitdaging uit de weg hoor haha! Natuurlijk kan ik niet echt alles regelen en zijn er zaken die ik uit handen moet geven, maar weet in ieder geval dat je in principe met elke vraag bij ons terecht kan 😉

Reageer