Ik keek vandaag in een exotische mailbox van mij en het bleek dat een opzegging van mijn domein naam (Die ik ergens in 2018 had gedaan) niet was verwerkt. Op zich niet netjes gezien ik destijds netjes een bevestiging had gekregen via de (Ik meende livechat).
Naja, vandaar toch maar weer contact opgenomen met de livechat en is de opzegging alsnog verwerkt, alleen per nu in plaats van de afgesproken datum.
Hiermee zit ik nu een beetje in een dillema, aan de ene kant weet ik niet precies wanneer ik het had ingediend (Vorig jaar ergens) dus ik had iets van: Naja. Jullie hebben een fout gemaakt en het gaat over minder dan tientjeswerk dus stort maar alles van dit jaar terug.
Tot mijn verbazing nam de agent in dit geval absoluut geen verantwoordelijkheid voor de fout die vanuit KPN gemaakt is wat ik nog vreemder vindt omdat het nog niet eens om zo veel geld gaat, dus ik zit nu een beetje met een principe kwestie. Aan de ene kant wil ik mijn centjes om principiele redenen terug, aan de andere kant wil ik het wel netjes doen als 't kan (Ik zit te denken aan een onterechte incasso melden gezien de beste dame het geweigerd heeft en mij doorverwezen heeft naar een klachtenformulier. Die ik trouwens alsnog ga invullen want dat wou men graag (En tja, procedures he 😛 ). Ik was wel erg teleurgesteld dat de beste dame geen ticket kon doorzetten naar de desbetreffende afdeling.
Ik vond mijzelf nogal schappelijk om te zeggen dat we alleen dit jaar zouden doen gezien ik zelf de werkelijke opzeggingsdatum niet goed bijgehouden had ^^' Ik heb 't gevoel dat de agent daar toch net wat anders over dacht wat ik nogal sneu vindt.
Hopla, genoeg woorden vuilgemaakt over minder dan een 10tje, ik vindt 't wel erg flauw maar niks aan te doen.
Ps. Vandaag was ik ook een beetje boos op iets anders wat niet gerelateerd is aan KPN. Hopelijk valt 't niet te veel te lezen van de toon van mijn tekst en als dit het geval is wil ik mijn excuses hiervoor aanbieden. 't was mijn dag niet echt 😛
Beste antwoord door Rick S.
Bekijk origineel