Beantwoord

publiceren

  • 3 November 2015
  • 31 reacties
  • 832 keer bekeken


Toon eerste bericht

31 reacties

Tim

Probleem heeft zich begin verleden week al voorgedaan, we zijn toen gestopt en hebben geen verdere aktie ondernomen.

Vandaag weer geprobeerd zonder succes

groetjes, Frans

Fijne feestdagen 
https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/227 schreef op https:///t5/Cloud-technische-vragen/publiceren/m-p/5941#M884Dag Frans,

Duidelijk. Dan verwacht ik niet dat de problemen te maken hebben met een eventueel algemene server storing.

Ik heb u een privébericht gestuurd. Graag ontvang ik van u een reactie met een 06-nr die ik kan vermelden bij de storing.

En natuurlijk ook alvast fijne feestdagen!

 
Hallo Tim

Het privebericht kan ik niet vinden, mijn 06 nummer is 06xxxxxxxx

Groetjes, Frans
 Beste Tim

Gister 8 jan 2016 kon er weer gepubliceerd worden , helaas voor korte duur.

Het is weer mis.

Niet duidelijk is wat de oorzaak is van het steeds opnieuw blokkeren van de publiceer funktie, de nieuwe builder lijkt erg instabiel.

Als we geen helderheid kunnen krijgen over oorzaak en definitieve oplossing rest ons niet anders dan uit te wijken naar een andere provider.

Na ruim 3 maanden ellende ( oude builder geblokkeerd, daarna instabiele nieuwe builder)  is het vertrouwen stilaan zoek.

Hopelijk help je ons uit de brand

Met vriendelijke groet

Frans
https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/227 schreef op https:///t5/Cloud-technische-vragen/publiceren/m-p/6140#M973Goedemorgen Frans ( ),

Lastig dat u deze problemen blijft houden! Smiley Verrast

Het publiceren werkt momenteel. Heeft u zelf iets gedaan om het op te lossen?

Wellicht heeft u zelf de bestanden verwijderd zodat niets in de weg zit bij het publiceren?

Als een volgende keer het probleem weer aanwezig is, wil ik graag voor u kijken of we achter de oorzaak kunnen komen om een definitieve oplossing te realiseren.

 Beste Tim

Het is weer zover

er kan niet gepubliceerd worden, ook kunnen we in deze situaties nooit een kopie of snapshot maken!

hopenlijk kun je de oorzaak achterhalen

vriendelijke groet

frans
Beste Tim

Vanavond weer problemen met publiceren. evenals het niet kunnen maken van een snapshot

Graag een snelle reaktie van jullie kant, er staat nu een misvormde versie op het internet

Met vriendelijke groet

Frans

Reageer