Hoi Tim,
Ik wil graag het vorige topic (van het oude forum) hier voorzetten. Ik kan niet meer reageren op het andere topic.
http://zakelijke-community.kpn.com/t5/Cloud-technische-vragen/Verhuizen-domeinen-nog-steeds-niet-voltooid/m-p/8102#M1561
Wij hebben geen nieuwe verhuiscodes gekregen (deze zijn blijkbaar niet verlopen). Dus hoe kunnen wij de domeinen overzetten?
Met vriendelijke groet,
Alex
Hallo Alex,
De codes verlopen inderdaad niet zo snel. Goed dat in ieder geval is bevestigd dat de codes nog bruikbaar zijn. Het lijkt erop dat ik u op het verkeerde spoor heb gezet, sorry daarvoor!
Dit ga ik voor uiteraard rechtzetten. U ontvangt van mij een privébericht vanwege persoonlijke gegevens. Graag ontvang ik uw reactie.
De codes verlopen inderdaad niet zo snel. Goed dat in ieder geval is bevestigd dat de codes nog bruikbaar zijn. Het lijkt erop dat ik u op het verkeerde spoor heb gezet, sorry daarvoor!
Dit ga ik voor uiteraard rechtzetten. U ontvangt van mij een privébericht vanwege persoonlijke gegevens. Graag ontvang ik uw reactie.
Hoi Tim,
Ik heb je 2 weken geleden een privebericht gestuurd, met daarin de gevraagde gegevens, maar hier heb ik verder nog geen gehoor van gehad.
Mvg,
Alex
Ik heb je 2 weken geleden een privebericht gestuurd, met daarin de gevraagde gegevens, maar hier heb ik verder nog geen gehoor van gehad.
Mvg,
Alex
Hoi Alex,
Sorry voor het wachten. We zijn ermee bezig en komen er vanmiddag op terug. U ontvangt (vermoedelijk morgen) opnieuw Transfer e-mails om de verhuizen te voltooien. Geef u een seintje als deze zijn ontvangen?
Sorry voor het wachten. We zijn ermee bezig en komen er vanmiddag op terug. U ontvangt (vermoedelijk morgen) opnieuw Transfer e-mails om de verhuizen te voltooien. Geef u een seintje als deze zijn ontvangen?
Hoi Tim,
Ik heb de Transfer e-mails ontvangen.
Nadat ik de verhuiscode heb ingevoerd voor buurt-thuisjansteen.eu kreeg ik de volgende melding:
Request failed at registry
Nadat ik het nog een keer geprobeerd heb kreeg ik deze melding:
Request recognized as harmful and will not be processed
De rest probeer ik niet aangezien ik verwacht dat deze dezelfde melding zullen krijgen.
Groet,
Alex
Ik heb de Transfer e-mails ontvangen.
Nadat ik de verhuiscode heb ingevoerd voor buurt-thuisjansteen.eu kreeg ik de volgende melding:
Request failed at registry
Nadat ik het nog een keer geprobeerd heb kreeg ik deze melding:
Request recognized as harmful and will not be processed
De rest probeer ik niet aangezien ik verwacht dat deze dezelfde melding zullen krijgen.
Groet,
Alex
Hallo Alex,
Die melding is nieuw voor ons! Goed dat u aan de bel trekt, want dit klopt inderdaad niet.
Op dit moment ben ik in gesprek met onze technische support om te kijken waar die melding vandaan komt en hoe we het z.s.m kunnen oplossen.
Zou u de ontvangen Transfer e-mails alstublieft willen doorsturen naar mij? U ontvangt het e-mailadres waar deze naartoe mogen in een privé bericht :)
Ik ga op onderzoek uit voor u!
Die melding is nieuw voor ons! Goed dat u aan de bel trekt, want dit klopt inderdaad niet.
Op dit moment ben ik in gesprek met onze technische support om te kijken waar die melding vandaan komt en hoe we het z.s.m kunnen oplossen.
Zou u de ontvangen Transfer e-mails alstublieft willen doorsturen naar mij? U ontvangt het e-mailadres waar deze naartoe mogen in een privé bericht :)
Ik ga op onderzoek uit voor u!
Hoi Lindsay,
Ik denk dat de transfer e-mails inmiddels zijn verlopen, maar ik heb ze alsnog even door gestuurd.
Groet,
Alex
Ik denk dat de transfer e-mails inmiddels zijn verlopen, maar ik heb ze alsnog even door gestuurd.
Groet,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.