Beantwoord

verhuizing van kpn naar kpn online

  • 28 March 2017
  • 9 reacties
  • 153 keer bekeken

Badge
hallo,

ik wil graag een domein verhuizen van de KPN naar KPN online. Ik heb een EPP code ontvangen, ik heb een bestelling gedaan. maar ik krijg geen mail binnen waarin ik kan aangeven dat ik een EPP code heb en dat ik akkoord ben.

hoe nu verder?

mvg Elsbeth
icon

Beste antwoord door Lindsay 5 April 2017, 13:53

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Hoi Elsbeth,

Super!! Heel graag gedaan natuurlijk.

Voor andere domeinen kunt u het volgende doen:

Zoek de Nameservers van uw domein op (bijvoorbeeld via whois.net)
Voorbeeld:
Name servers
ns18.kpn.net
ns17.kpn.net

Staat deze al bij KPN, maar op ns1/ns2? Dan kunt u het beste contact opnemen met ons.
Wij kunnen de verhuizing intern regelen. Daar hebben we nu een fijn proces voor ontdekt :)

Is het een nieuw/vrij domein of staat deze bij een andere provider? Dan kunt u gewoon een bestelling doen voor Domeinnaam Online en hier een eventuele verhuizing aangeven.

Ik hoop dat het hiermee gaat lukken. Wij zitten in ieder geval altijd voor u klaar!
Badge
hoi,

dit heb ik allemaal al gedaan. ik heb alleen die mail niet ontvangen.

mvg Elsbeth
Badge
hoi @Lindsay

Okay, dan wacht ik even af. ik wilde namelijk geen EPP code afgeven, evt. kan ik de bestelling ook wel overnieuw doen in het systeem mocht dat makkelijker zijn.

mvg
Elsbeth
Badge
hoi @Lindsay,

Ja! ik zie het nu staan. Fijn en erg bedankt. Maar hoe moet ik dit nu het beste regelen bij evt volgende domeinen?

mvg
Elsbeth
Reputatie 6
Badge +5
Hoi @elsbeth,

Mohammad is op vakantie, dus ik neem zijn case even over 🙂 Op dit moment ben ik in gesprek met de technische afdeling om uw domein te laten verhuizen naar het juiste abonnement in uw account. Dit gaan zij verder regelen.

Zodra ik een seintje heb gekregen dat de verhuizing gereed is, meld ik mij uiteraard weer!
Reputatie 6
Badge +5
Hoi @elsbeth,

We zijn er hoor! 😃 Tennet-tso.eu staat actief in uw Zelfservice Cloud tussen uw andere domeinen.
Kunt u bevestigen dat u het domein ziet staan?
Reputatie 5
Badge +5
Goedenavond Elsbeth,

Ik kijk dit graag voor je na. Heb je voor in een privébericht je domeinnaam en het e-mailadres wat hieraan gekoppeld is?
Reputatie 5
Badge +5
Hallo Elsbeth,

Bedankt voor je gegevens. Ik heb het uitgezocht voor je en zag dat de domein nu inderdaad bij KPN staat geregistreerd, maar nog niet bij KPN Cloud. Dit kan je als volgt heel gemakkelijk zelf doen:

1. Ga naar http://k.pn/eSbXao.
2. Voer de domeinnaam in en klik op CHECK.
3. Geef aan dat jij de eigenaar bent en selecteer het domein.
4. Klik op bestellen en volg het stappenplan verder.
5. Log in met je Zelfserviceportaal inloggegevens
5. Als de bestelling voltooid is, krijg je een mail waar je de EPP-code kunt invoeren.
Reputatie 5
Badge +5
Dat is wel gek, zo te zien is die opdracht uitgevallen.

Ik stel voor dat jij je EPP-code naar mij toe stuurt in een privébericht en dat ik vanuit het portaal hier op de achtergrond die domeinnaam toevoeg.

Reageer