Beantwoord

Wat te doen met website

  • 7 April 2021
  • 3 reacties
  • 60 keer bekeken

Beste,

Ik heb vroeger een website gehad en deze is nog steeds terug te vinden op internet:

www.edwinpijnenburg.nl

Nu is deze site in het verleden gehost geweest bij ??? weet ik niet meer ;)

Elke maand wordt er nog een bedrag voor geïncasseerd.

De vraag is hoe ik nu uiteindelijk:

Of de website weer kan beheren, maar het is een hobby, niet zakelijk bedoeld.

Of kan ik het domein overnemen?

Met vriendelijke groet,

Edwin Pijnenburg

 

icon

Beste antwoord door Rashid 14 April 2021, 10:33

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +10

Hi @Edwin P,

Welkom op het zakelijk KPN forum!

Als ik het goed begrijp wil je de website weer kunnen beheren? Fijn dat je de klantnummer van jouw abonnement in je profiel hebt ingevuld want daarmee heb ik meteen je gegevens. Ik zie dat de domeinnaam edwinpijnenburg.nl nog steeds op jouw naam bij ons geregistreerd staat. en dat is de reden dat je ook elke maand een factuur van ons ontvangt. Als je op de website van SIDN.nl kijkt kun je dat zelf ook zien. Waarschijnlijk heb je de website nooit offline gehaald.

Lukt om in te loggen in de Cloud Portal van KPN? Mocht je het wachtwoord niet meer weten kun je kiezen voor wachtwoord vergeten.

Beste Rashid,

Ik had vroeger bij Planet de volgende gebruikersnaam:

Naam: EDWIN PIJNENBURG
E-mail adres: pijne391@planet.nl
Gebruikersnaam: pijne391

Daarmee kom ik niet meer ingelogd.:

Je account is geblokkeerd. Voor meer informatie kun je contact opnemen met de klantenservice.

Ik zou ook niet weten hoe ik überhaupt nog bij email kan wanneer ik een wachtwoord reset. Op dit moment neem ik behalve de website ook nog een dienst af voor abonnementen voor de mobiele telefoon. 

KPN Mobiel klantnummer 40102******

KPN Zakelijke Breedbanddiensten klantnummer: 125******

Hoe nu verder?

Met vriendelijke groet,

Edwin Pijnenburg

 

Reputatie 5
Badge +10

Hi Edwin,

Bedankt voor de extra toelichting en het sturen van je klantnummer. Voor de veiligheid heb ik je klantnummers afgeschermd om te voorkomen dat er fraude mee word gepleegd.

Begrijp ik goed dat je het wachtwoord van e-mailadres pijne391@planet.nl niet meer hebt? Als je op de Cloud Portal pagina kiest voor wachtwoord vergeten, dan wordt er een mail gestuurd naar pijne391@planet.nl. Het is dus wel belangrijk dat je het wachtwoord daarvan hebt.

Om in de Cloud Portal in te loggen heb je een andere gebruikersnaam nodig en deze zal ik via een privé bericht naar je sturen.

Reageer