Beantwoord

Website onbereikbaar

  • 6 May 2018
  • 3 reacties
  • 152 keer bekeken

Onze website (gehost door KPN) is sinds 6-5-2018 10:30 uur onbereikbaar. Telefonisch meldde men mij een storing met de domeinnaam-server. Hoe lang gaat het nog duren voordat KPN deze storing opgelost heeft?
icon

Beste antwoord door Lindsay 7 May 2018, 16:57

Bekijk origineel

3 reacties

Het gaat om de website: http://www.groenlichtnml.nl
Reputatie 6
Badge +5
Goedemorgen @Theo Heeren,

Op dit moment is ons Technisch Team druk aan het zoeken op ons platform naar de storing met de functie 'Frame Forward'. Binnen 2 uur verwacht ik de volgende update.

Gezien u al bijna 24 uur offline bent, heb ik nog een workaround voor u! 🤓 Als u het ip adres heeft van de website waar u naartoe wilt verwijzen, kunt u in uw DNS beheer 2 A records aanmaken.

Ga in uw Zelfservice Cloud naar: Alle domeinen ➡️ groenlichtnml.nl ➡️ DNS ➡️ DNS Records

Voeg de volgende records toe:
A record
www.groenlichtnml.nl ip.adres.webhosting
groenlichtnml.nl ip.adres.webhosting

Dan kunt u de Frame Forward van het domein afhalen en deze instellen op 'Domein Parkeren'. Op die manier bent u weer online zolang de storing loopt.

Laat u even weten of dit lukt?
Reputatie 6
Badge +5
Onze website (gehost door KPN) is sinds 6-5-2018 10:30 uur onbereikbaar. Telefonisch meldde men mij een storing met de domeinnaam-server. Hoe lang gaat het nog duren voordat KPN deze storing opgelost heeft? De storing is opgelost! 😄

Reageer