Vraag

website verdwenen, afschrijvingen lopen door

  • 17 October 2019
  • 1 reactie
  • 137 keer bekeken

Goedemiddag,

Sinds 2003 hebben wij bij KPN via 'Eigen site en mail' een website gehad. Al vele jaren zijn wij niet meer actief geweest op deze site , maar omdat er allerlei foto's op stonden die wij wilden behouden, hebben we de site in stand gehouden. Hiervoor betaal ik al jaren per maand een vast bedrag, de afgelopen jaren €4,03. Eerder dit jaar kwam ik er per toeval achter dat de site klaarblijkelijk niet meer bestaat. Mijn man en ik hebben hier allebei meerdere keren telefonisch contact over opgenomen met uw klantenservice. Na heel veel wachttijd en heel vaak doorverbinden kwamen wij er steeds achter dat niemand ons echt antwoord kon geven op de vraag waar onze website is gebleven en hoe lang deze al uit de lucht is. Het zou worden uitgezocht en wij zouden worden teruggebeld, wat vervolgens niet gebeurde. Opnieuw zelf bellen leidde wederom tot eindeloos doorverbinden en geen antwoorden. In de tussentijd worden de kosten nog steeds maandelijks afgeschreven. Ik vind dit een bizarre gang van zaken. Niet alleen heeft u zonder ons op de hoogte te brengen onze website blijkbaar verwijderd, ook bent u de kosten hiervoor gewoon blijven afschrijven en is het inmiddels volstrekt onduidelijk en ook niet meer te achterhalen hoe lang ik al betaal voor een niet bestaande website. Het gaat weliswaar natuurlijk niet om een hoog bedrag, maar het is niet acceptabel dat dit wordt afgeschreven voor een dienst die niet wordt geleverd, waarbij u ook nog eens niet aan kunt geven hoe lang dat al het geval is. Kortom: wij zijn zeer verbolgen over deze gang van zaken en zijn het inmiddels beu om te proberen hier duidelijkheid over te krijgen aangezien dit inmiddels bij elkaar vele uren heeft gekost, zonder enige opbrengst. Het gebrek aan adequate service van de medewerkers die wij hebben gesproken tot nu toe stemt ook niet bepaald vrolijk. Nu probeerde ik een klacht in te dienen via de website, en ook dat lukt niet ‘wegens een technisch probleem’. Vandaar dat ik het dan maar via het forum probeer. Ik hoop, dat onze klacht nu eindelijk serieus wordt opgepakt en dat u met een passende reactie komt.

met vriendelijke groet, Hedwig Smeur  


1 reactie

Reputatie 5
Badge +3

@Hedwig Smeur Allereerst welkom op het zakelijk KPN forum,

 

Dit is wel een vrij vreemde situatie gezien de tijdslijn, Eigen site en mail zoals in die vorm bestaat al een tijdje niet meer. Neem anders een kijkje in dit forumtopic: https://zakelijkforum.kpn.com/websitemaker-overige-cloud-diensten-13/eigen-site-mail-veelgestelde-vragen-f-a-q-2674

Graag ontvang ik ook zoveel mogelijk relevante gegevens via een privébericht, zodat ik even voor u het systeem kan raadplegen.

Reageer