Vraag

Websitemaker templates veranderen niet + toevoegen extra pagina niet mogelijk

  • 25 February 2019
  • 5 reacties
  • 257 keer bekeken

Geachte heer/mevrouw,

Sinds vandaag maak ik gebruik van websitemaker van KPN.
Ik heb daarbij het e.e.a. uitgeprobeerd bij het bewerken van de gekozen template, echter toen ik deze wilde veranderen gebeurde er niks en kreeg ik telkens hetzelfde template in beeld. Nu komen er helemaal geen templates meer in beeld en is het scherm blanco. Het was ook vanaf begin niet mogelijk om extra pagina’s toe te voegen aan de website. Kunt u ervoor zorgen dat ik weer uit alle templates kan kiezen en dat het ook mogelijk is dat ik extra pagina’s kan toevoegen aan de website.

Met vriendelijke groet,

BTO

5 reacties

Reputatie 5
Badge +5
Goedemorgen BTO, welkom op het Zakelijk KPN Forum.

Het lijkt er op dat de templates niet meer worden ingeladen. Heeft u al in een andere browser geprobeerd?

Eventueel kunnen we alles resetten. Wat is uw domeinnaam?
Hallo Mark,

Ik heb zojuist geprobeerd om het in een andere browser te openen maar dat geeft hetzelfde resultaat.
Gister was het ook niet mogelijk om extra pagina's toe te voegen aan de homepage kunt u daar ook even naar kijken of dat wel lukt als u alles gereset heeft? Het domeinnaam is beyond-the-ordinary.nl

Groet,
BTO
Reputatie 5
Badge +5
Bedankt voor uw bericht. Ik ga ermee aan de slag samen met onze Cloud specialisten. Zodra ik meer weet kom ik bij u terug.
Het is helaas nog steeds niet gelukt de templates blijven blanco. Ik heb u een prive bericht gestuurd.
Hoop zo spoedig mogelijk van u te horen.

Met vriendelijke groet,

BTO
Beste Mark,

Hierbij stuur ik de printscreens. De afbeeldingen etc. die eerst wel te zien waren zijn er nu niet meer. Het toevoegen van een extra pagina is ook nog steeds niet mogelijk en geeft dezelfde foutmelding.

Reageer