Beantwoord

WordPress .htaccess probleem!

  • 11 September 2015
  • 9 reacties
  • 1123 keer bekeken

Hallo, Ik ben voor een klant een website aan het opleveren maar heb problemen met de permalinks van WordPress.

Ik heb in WordPress nu custom permalinks op %postname% gezet. Helaas lijkt de .htaccess niet te updaten, want ik krijg een 404 bij subpagina's. (De homepagina doet het prima) Hoe kan ik de mod_rewrite aanzetten, of de .htaccess op de een of andere manier enablen?

De KPN chat, telefoon en twitter service konden hier geen raad mee, maar hier op het forum heb ik iemand gevonden die de oplossing had, kunt u mij vertellen waar ik dat kan vinden in de Cloudservices Portal van KPN?

Link bericht: http://forum.kpn.com/t5/Cloud/htaccess-enablen-404-bij-custom-permalinks-WP/td-p/297667

icon

Beste antwoord door Tim 11 September 2015, 16:29

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Fijn om te lezen dat het is gelukt Cecilia! Bedankt voor uw terugkoppeling. :D
Beste Tim,

Na heel veel gedoe is het uiteindelijk heb ik gisteren met een medewerker van julie gesproken en het is hem gelukt om de code in de htaccess te plaatsen door een nieuwe htacces te plaatsen in /webspace/siteapps/WordPress.

Voor hem was het probleem nieuw vertelde hij. 

IN ieder geval bedankt voor het informeren. 
Reputatie 7
Badge +11
Beste 
  • ,

    We hebben geen bericht van u ontvangen.

    Is het gelukt om het bestand te bewerken? Ik wil u daar nog steeds graag mee helpen! ;)
  • Reputatie 3
    Badge +3
    https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/1610 schreef op https:///t5/Cloud-technische-vragen/WordPress-htaccess-probleem/m-p/6423#M1054

    Ik ben al ongeveer 4 dagen bezig met bovenstaand probleem. Via telefoon, Twitter, chat kan niemand mij tot op heden helpen ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Ik kan de permissies niet aanpassen naar 666 deze worden direct weer terug gezet. Daardoor kan ik ook geen aanpassingen doen in htaccess. 😞 hopelijk is er eindelijk iemand die mij kan helpen.

     

    Dag Cecilia,

    Welkom op de zakelijke community van KPN :-)

    Het is natuurlijk niet de bedoeling dat u al 4 dagen met dit probleem bezig bent. Ik zou u graag duidelijkheid verschaffen. Ik heb zelf niet direct de kennis om u te vertellen hoe dit moet. Ik zal advies vragen aan mijn collega's van de afdeling Cloud.

    Het kan zo zijn dat dit buiten de ondersteuning van KPN valt, omdat u zelf verantwoordelijk bent voor de inhoud van uw website, maar als dit het geval is, dan kunt u dat maar beter weten, zodat u hiervoor hulp kunt inroepen. 

    Voor het zover is, zou ik graag uw postcode/huisnummer, naam van contractant, uw domeinnaam en uw mobiele telefoonnummer willen ontvangen. Wilt u ook een duidelijke probleembeschrijving meesturen? Doe dit in een privébericht, zodat niemand uw gegevens kan inzien. 

    Ik zie uw reactie graag tegemoet! 

    Met vriendelijke groet,

    Burhan
    Ik ben al ongeveer 4 dagen bezig met bovenstaand probleem. Via telefoon, Twitter, chat kan niemand mij tot op heden helpen ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Ik kan de permissies niet aanpassen naar 666 deze worden direct weer terug gezet. Daardoor kan ik ook geen aanpassingen doen in htaccess. 😞 hopelijk is er eindelijk iemand die mij kan helpen.
    Reputatie 7
    Badge +11
    Beste brightdaymedia,

    Het .htaccess bestand moet u vervolgens handmatig synchroniseren met de server via de Control Panel. Dit kunt u vinden onder "Websites" -> "Website configuratie".

    Reputatie 7
    Badge +11
    Hallo brightdaymedia,

    Jammer, wellicht ligt het niet aan de .htaccess file.

    Kunt u mij een voorbeeld sturen van een (sub)pagina die de 404 fout geeft?

    (mag uiteraard ook in een privébericht)
    Hoi Tim,

    Bedankt voor je reactie.

    Het werkt helaas nog steeds niet.

    Hoe weet je trouwens welke site het is?

    Ik hoop dit voor het weekend op te lossen! Dank
    Reputatie 7
    Badge +11
    Beste brightdaymedia,

    Het .htaccess bestand moet voor Wordpress minimaal de permissies '666' hebben. Zo te zien heeft het bestand bij u de permissies '644'. Deze heb ik zojuist voor u aangepast naar '666', dit kunt u in de Online Filemanager doen maar ook middels een FTP client.

    Kunt u mij laten weten of het nu wel werkt?

    Reageer