Beantwoord

[Algemeen] Back-up licentiecode

  • 31 March 2018
  • 3 reacties
  • 287 keer bekeken

Mijn software voor de Back up online is verouderd en moet ik updaten.
De licentiecode die ik moet invullen bestaat uit 2 delen, maar ik heb maar 1 deel ontvangen in mijn mail?
icon

Beste antwoord door BerendDeMeyer 31 March 2018, 12:10

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Goedemiddag Patrick - @Patrick van Roest

Welkom op het Zakelijk KPN Forum!

De licentiecode voor Back-up Online bestaat inderdaad uit twee reeksen cijfers. Je kunt makkelijk je licentiecode opvragen door het volgen van de stappen in onderstaand topic:

Opvragen licentiecode Back-up Online

Onderstaand een voorbeeld van mijn account:


1. - hier staan de twee cijferreeksen van je licentiecode

2. - hier kun je direct ook de laatste versie voor jouw Back-up Online downloaden

Mocht je nog - andere - vragen hebben, stel ze gerust. Ik help je graag verder.

Heb een fijne dag! 😎
Reputatie 7
Goedemiddag Patrick - @Patrick van Roest!

Graag verneem ik van je of het je inmiddels is gelukt de laatste versie van Back-up Online opnieuw te installeren. Mocht je nog - andere - vragen hebben, stel ze gerust. Ik help je graag verder.

Heb een fijne dag! 😎
Reputatie 7
Goedemorgen Patrick - @Patrick van Roest!

Omdat ik geen reactie meer van je heb ontvangen heb ik voor nu mijn reactie als Beste Antwoord gemarkeerd. Mocht je toch nog issues hebben, laat het me dan weten. Ik help je graag verder.

Alvast een fijn weekend gewenst! 😎

Reageer