Beantwoord

[Algemeen] Back-up Online opzeggen inloggegevens kwijt

  • 5 January 2018
  • 3 reacties
  • 412 keer bekeken

Ik zou graag de kpn backup online dienst opzeggen.
Echter krijg ik telefonisch geen contact.

De onderneming is gestaakt en inmiddels zijn we verhuisd.
Hoe kom ik aan inloggegevens of hoe kan ik het anders opzeggen?
icon

Beste antwoord door Mark L. 5 January 2018, 13:07

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +5
Goedemiddag Corrina, welkom op het Zakelijk KPN Forum,

Goed dat u ons hebt gevonden. In deze blog staat duidelijk uitgelegd hoe u zelf een Cloud product kunt opzeggen. Opheffen via de Zelfservice Cloud

Hiervoor moet u inloggen op de Zelfservice Cloud pagina. Als u het wachtwoord daarvoor niet meer in bezit hebt kan ik u de gebruikersnaam nogmaals toesturen zodat u het wachtwoord kunt wijzigen.

Stuurt u mij daarvoor in een privébericht de postcode/huisnummer, het klantnummer en de laatste 4-cijfers van het IBAN.

Ik hoor graag van u.
Reputatie 7
Ik zou graag de kpn backup online dienst opzeggen.
Echter krijg ik telefonisch geen contact.

De onderneming is gestaakt en inmiddels zijn we verhuisd.
Hoe kom ik aan inloggegevens of hoe kan ik het anders opzeggen?

Goedemiddag Corrina - @Corrina!

Kun je met ons de laatste status van jouw opzegging even delen met ons. Hartelijk bedankt alvast!

Heb een fijne dag! 😎
Reputatie 7
Goedemiddag Corrina - @Corrina!

Omdat we verder geen terugkoppeling meer van je hebben gehad, markeer ik de (re)actie van @Mark L. hier in jouw topic als Beste Antwoord! Mocht je toch nog een issue ondervinden met het opzeggen van KPN Back-up Online, dan verneem ik dat graag van je.

Heb een fijn weekend! 😎

Reageer