Beantwoord

[Algemeen] Backup online

  • 12 May 2017
  • 5 reacties
  • 168 keer bekeken

Ik ben mijn backup online opnieuw aan het installeren en wordt er gevraagd naar een licentiecode. Echter deze heb ik jaren geleden (naar mijn weten) niet ontvangen.

Hoe kan ik backup online nu opnieuw installeren?
icon

Beste antwoord door BerendDeMeyer 13 May 2017, 17:40

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Hallo @Robert Plasmeijer,

Hartelijk welkom op het Zakelijk KPN Forum!

Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt. Om je te kunnen helpen even een tweetal vragen:
1. Maak je op dit moment al wel gebruik van Back-up Online?
2. Indien je een herinstallatie wilt gaan doen van een bestaand abonnement dan heb je naast je licentiesleutel ook het ingestelde wachtwoord nodig, zonder wachtwoord kun je geen van je oude back-ups meer herstellen.

Ik verneem graag even van je. Succes!
Beste Berend,

Dank je wel voor je reactie.

1. Jij ik maak al gebruik
2. Het gaat mij om het installeren. Er wordt gevraagd naar een licentiecode en niet naar een wachtwoord.

Groet RObert
Reputatie 7
Hallo Robert,

Graag gedaan!

Met betreking tot je licentiesleutel:
1. Die is ooit verzonden per e-mail, mocht je die e-mail ook niet meer hebben, stuur dan via een Persoonlijk Bericht het @Forum Team je gegevens mbt Back-Online (NAW/laatste 4 cijfers IBAN waarvan het abonnement wordt geïncasseerd). Het Team kan je dan je licentiesleutel verstrekken. LET OP! Dit geldt niet voor je wachtwoord!
2. Na het invoeren van je licentiesleutel zal je in de volgende stap naar jouw wachtwoord worden gevraagd, heb je die nog wel bewaard?

Succes!
Reputatie 6
Badge +5
Goedemorgen @Robert Plasmeijer,

Ik heb uw licentiecode in een privébericht toegestuurd. 🙂
Zoals Berend aangeeft is er ook een wachtwoord nodig, dat is de volgende stap.

Geeft u een gil als het is gelukt?
Reputatie 7
Hallo @Robert Plasmeijer,

Succes met je nieuwe installatie! Heb je nog aanvullende vragen over de (her)installatie van Back-up Online, stel ze hier dan gerust.

Reageer