Beantwoord

[Algemeen] Bankrekening backup manager wijzigen

  • 12 juni 2017
  • 4 reacties
  • 108 keer bekeken

Hoe kan ik een wijziging van mijn bankrekeningnummer tbv aut incasso doorgeven ? Via de website lukt niet, want steeds terug naar beginscherm...
icon

Beste antwoord door Rick S. 12 juni 2017, 17:33

Hi @paulaja,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum! :D

Begrijp ik goed dat u het rekeningnummer van uw Back-up Online abonnement wilt wijzigen?

Wilt u mij in een privébericht de postcode en het huisnummer, uw klantnummer, de naam van de contractant/bedrijf, de laatste 4 cijfers van de huidige IBAN én de gehele nieuwe IBAN sturen?
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +6
Hi @paulaja,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum! :D

Begrijp ik goed dat u het rekeningnummer van uw Back-up Online abonnement wilt wijzigen?

Wilt u mij in een privébericht de postcode en het huisnummer, uw klantnummer, de naam van de contractant/bedrijf, de laatste 4 cijfers van de huidige IBAN én de gehele nieuwe IBAN sturen?
Reputatie 7
Hallo @paulaja,

Is de wijziging van het rekeningnummer voor je Back-up Online abonnement inmiddels al doorgevoerd?
Ja beste Berend. Dat ging heel soepel, alhoewel niet via hun website, maar wel via een prive-mail met een van hen. Dus prima gegaan KPN !
Reputatie 7
Hallo @paulaja,

Super fijn om te horen dat jouw wijziging soepel is verlopen en hartelijk dank voor je compliment! 🆒

Reageer