Beantwoord

[Algemeen] Krijg nog steeds mails van opgezegde backup online

  • 26 september 2017
  • 4 reacties
  • 62 keer bekeken

Ik heb onlangs mijn abonnement van backup online opgezegd. Ik krijg echter nog steeds mails van de status. Omdat het abonnement niet meer actief is, kan ik ook geen instellingen meer wijzigen. Hoe kom ik van die mails af!
icon

Beste antwoord door Rick S. 26 september 2017, 10:28

Hi @Margit Kiewit,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum! 😁

Goed dat u deze vraag hier stelt. Middels het mailadres waarmee u ook op het forum geregistreerd bent heb ik uw Back-up Online account terug gevonden. Ik zie dat het abonnement per 12-09 gestopt is. Bij Back-up Online is er een maand een zogeheten 'hold' periode ingebouwd. Dit is om ervoor te zorgen dat het account eventueel binnen uiterlijk een maand hersteld kan worden zonder dat alle data al verloren is gegaan. Van hieruit ontvangt u de mails nog. Gelukkig stopt dit automatisch en ontvangt u vanaf 12-10-2017 dus geen mails meer.

Heeft u wellicht nog andere vragen?
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +6
Hi @Margit Kiewit,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum! 😁

Goed dat u deze vraag hier stelt. Middels het mailadres waarmee u ook op het forum geregistreerd bent heb ik uw Back-up Online account terug gevonden. Ik zie dat het abonnement per 12-09 gestopt is. Bij Back-up Online is er een maand een zogeheten 'hold' periode ingebouwd. Dit is om ervoor te zorgen dat het account eventueel binnen uiterlijk een maand hersteld kan worden zonder dat alle data al verloren is gegaan. Van hieruit ontvangt u de mails nog. Gelukkig stopt dit automatisch en ontvangt u vanaf 12-10-2017 dus geen mails meer.

Heeft u wellicht nog andere vragen?
Bedankt voor de reactie.
Geen andere vragen.
Misschien kan het duidelijker gecommuniceerd worden 😉.
Reputatie 6
Badge +6
Graag gedaan Margit!
Ik was in de veronderstelling dat de 'hold' periode ook in opdrachtbevestiging omschreven wordt, maar het staat er dus niet of niet duidelijk genoeg in. Bedankt voor de tip! ☺

Mocht u in de toekomst nog vragen hebben bent u altijd welkom op het forum 😁
Reputatie 7
Hallo @Margit Kiewit,

Hartelijk dank voor je feedback met betrekking tot "wat ik als klant mag/kan verwachten"! Dit zijn voor KPN hele belangrijke signalen om de producten en diensten nog beter en dus ook klantvriendelijker te maken.

Natuurlijk zullen we jouw signaal doorgeven aan de Product Management Team Cloud die verantwoordelijk is voor Back-up Online, zodat er intern kan worden bekeken hoe men deze voor de klant zeer belangrijke informatie op een zo goed mogelijke manier zichtbaar kan worden gemaakt. Denk dan bijvoorbeeld tijdens de bestelprocedure en/of ook nog zodra je de dienst Back-up Online hebt opgezegd.

Deze "HOLD" informatie - zoals @Rick S. beschrijft - zou dan in de afsluitende bevestigings e-mail na de opzegging kunnen worden opgenomen. Het liefst met de exacte datum voor het geval je je bedenkt en/of je bent vergeten je laatste back-up eerst weer naar je computer te herstellen, zodat al je data weer veilig lokaal staat opgeslagen.

Kortom, nogmaals hartelijk dank voor deze waardevolle feedback! 😎

Reageer