Beantwoord

[Algemeen] Licentiecode back-up online?

  • 15 september 2017
  • 7 reacties
  • 176 keer bekeken

Ben de software aan het herinstalleren...waar kan ik mijn licentiecode vinden?

Groet,
Koen
icon

Beste antwoord door Rick S. 15 september 2017, 13:35

Hi @Koen van Ulden,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum! 😀

Goed dat je deze hier stelt. Nog geen twee weken geleden hebben wij een blog met instructies gepubliceerd.

Laat u mij weten of het gelukt is?
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +6
Hi @Koen van Ulden,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum! 😀

Goed dat je deze hier stelt. Nog geen twee weken geleden hebben wij een blog met instructies gepubliceerd.

Laat u mij weten of het gelukt is?
Reputatie 7
Hallo @Koen van Ulden,

Even een zeer belangrijke aanvulling op de reactie van @Rick S..

Wel is het van belang, dat je ook het wachtwoord nog weet waarmee je destijds Back-up Online voor de eerste keer hebt geïnstalleerd Zo niet, dan zul je via het @Forum Team een nieuwe licentiecode moeten aanvragen. De data-sets in de reeds gemaakte back-ups - met de huidige licentie - gaan hiermee dan definitief verloren.

Succes!
Reputatie 6
Badge +6
Dat is inderdaad een erg belangrijke en nuttige aanvulling Berend!

Dank je!
Reputatie 7
Hallo @Koen van Ulden,

Is het inmiddels gelukt Back-up Online opnieuw te installeren? Mocht je toch nog (andere) vragen hebben over deze (her)installatie, stel ze dan gerust. Ik help je graag verder.

Succes!
Reputatie 7
Hallo @Rick S.,

Ik heb Koen voor de zekerheid ook nog maar even een PB gestuurd, wellicht gaat er iets mis met zijn meldingen voor de nieuwe berichten in dit topic!
Reputatie 6
Badge +6
Hi @BerendDeMeyer,

Dat is zeker een goede!
Ik ga er vanuit dat de meldingen goed aankomen, maar het kan absoluut geen kwaad om het dubbel te checken. Ik ben erg benieuwd of het allemaal gelukt is.

Als mijn hulp nodig is, hoor ik dat natuurlijk graag!
Reputatie 7
Hallo @Koen van Ulden,

Omdat we verder geen reactie meer van je hebben ontvangen, ga ik er vanuit dat je issue met de licentiecode is opgelost en heb ik de reactie van Rick - link blogpost - als "Beste Antwoord" gemarkeerd. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze dan gerust. We helpen je natuurlijk altijd graag verder.

Succes!

Reageer