Beantwoord

[Algemeen] Licentiecodes kwijt

  • 17 juli 2017
  • 3 reacties
  • 190 keer bekeken

Backup online reageerde laatste paar dagen niet meer, maakte geen automatische backups meer en bleef hangen bij handmatige pogingen.
Daarop de software overeenkomstig aanwijzingen op site gedeïnstalleerd, opnieuw gedownload, maar bij een poging het opnieuw te installeren vraagt hij om licentiecodes. Die heb ik niet (meer) - ik ben een kleine 100 jaar geleden klant geworden, volgens mij via een andere procedure.
Zag elders dat ik een pb'tje moet sturen met wat kerngegevens. Hoe stuur je zo'n pb'tje, en wat moet erin?
Groet,
Maarten
icon

Beste antwoord door BerendDeMeyer 17 juli 2017, 22:07

Hallo @Maarten Hartog,

Hartelijk welkom op het Zakelijk KPN Forum!

Vervelend dat je niet verder kunt met je (her)installatie van Back-up Online. Maar geen nood! Door het forum te bezoeken ben je op de juiste plaats terecht gekomen.

Om de leden van het @Forum Team een PB (persoonlijk bericht) te sturen, hoef je alleen maar even op het blauwe linkje in deze zin te klikken. Je komt dan op de gebruikerspagina van het Team. Klik daar dan vervolgens op de knop "Stuur bericht".

Stuur voor de volledigheid de volgende gegevens m.b.t. jouw licentie van Back-Online:
1. Jouw NAW-gegevens
2. Het e-mailadres dat aan deze licentie is gekoppeld en waarmee je de notificaties van Back-up Online eerder ontving
3. Laatste 4 cijfers IBAN waarvan het abonnement wordt geïncasseerd

Let op! Het Forum Team kan alleen je licentiecodes opnieuw sturen per e-mail. Natuurlijk hebben zij geen toegang tot het wachtwoord dat bij de licentiecode hoort, dus ik hoop dat je die nog wel ergens hebt genoteerd. Zonder wachtwoord heb je geen toegang meer tot je oude back-ups. Dit is dan ook op geen enkele manier te omzeilen.

Mocht je nog andere vragen hebben met betrekking tot je (her)installatie van Back-up Online, stel ze me dan gerust!

Succes!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Hallo @Maarten Hartog,

Hartelijk welkom op het Zakelijk KPN Forum!

Vervelend dat je niet verder kunt met je (her)installatie van Back-up Online. Maar geen nood! Door het forum te bezoeken ben je op de juiste plaats terecht gekomen.

Om de leden van het @Forum Team een PB (persoonlijk bericht) te sturen, hoef je alleen maar even op het blauwe linkje in deze zin te klikken. Je komt dan op de gebruikerspagina van het Team. Klik daar dan vervolgens op de knop "Stuur bericht".

Stuur voor de volledigheid de volgende gegevens m.b.t. jouw licentie van Back-Online:
1. Jouw NAW-gegevens
2. Het e-mailadres dat aan deze licentie is gekoppeld en waarmee je de notificaties van Back-up Online eerder ontving
3. Laatste 4 cijfers IBAN waarvan het abonnement wordt geïncasseerd

Let op! Het Forum Team kan alleen je licentiecodes opnieuw sturen per e-mail. Natuurlijk hebben zij geen toegang tot het wachtwoord dat bij de licentiecode hoort, dus ik hoop dat je die nog wel ergens hebt genoteerd. Zonder wachtwoord heb je geen toegang meer tot je oude back-ups. Dit is dan ook op geen enkele manier te omzeilen.

Mocht je nog andere vragen hebben met betrekking tot je (her)installatie van Back-up Online, stel ze me dan gerust!

Succes!
Reputatie 3
Badge
Hoi @Maarten Hartog,

Ik heb uw privé bericht zojuist beantwoord met de licentiecode! Hiermee kunt u het programma opnieuw installeren. 🙂

Bedankt @BerendDeMeyer voor het doorgeven van de info!
Reputatie 7

Bedankt @BerendDeMeyer voor het doorgeven van de info!

Graag gedaan! Jullie bedankt voor de snelle opvolging!

Reageer