Beantwoord

[Algemeen] Nieuwe Dashboard Mails voor KPN Back-up Online?

  • 25 januari 2018
  • 8 reacties
  • 321 keer bekeken

Zucht...
nou moet ik het weer gaan controleren terwijl die paar gegevens die voorheen bij de terugmelding
zaten precies voldoende waren om de status in de gaten te houden:

a) hoeveel GB staat er (geen grote schommelingen controle)
b) hoeveel bestanden gingen er over (niet afwijkend controle)
c) was de update van gister oké (actualiteit controle)

ALLES in 1 berichtje en nu weer een nietszeggende dooddoener:

"Zoek het zelf effe lekker uit!" , nog net geen "doei !! " erbij !

Ben er niet blij mee!
Kan het weer niet gewoon terug naar de oude mail of de nieuwe mail aangepast met deze basis-gegevens??
Wie oh wie denkt er hetzelfde over of kan het weer aanpassen, ik vind het een 'verschlimmbesserung' of "wijzigingen omdat we vandaag niks (meer) te doen hadden dus wat kunnen we aanpassen waar niet om gevraagd is..." vroeger heette dat 'werkverschaffing'!
icon

Beste antwoord door BerendDeMeyer 5 februari 2018, 22:46

Goedenavond @ReinvdW!

Bedankt voor je snelle reactie en natuurlijk jouw - zeker voor KPN - waardevolle feedback.

Hallo Berend*,
als je bedoelt de link die je kunt volgen als je denkt te moeten controleren: Nee daar krijg ik geen warm gevoel en info bij...

Normaliter moet een verandering in een notificatie systeem je als gebruiker - klant - natuurlijk een WOW-factor bieden, als ik je eerste zin lees is dat bij jou dus zeker niet het geval.

De melding die ik dagelijks krijg en mij informeert over geslaagd en zo ja met hoeveel bestanden er zijn overgezet en in hoeveel GB er nu staat opgeslagen geeft mij voldoende info als dashboard.
Zijn er dan ineens afwijkingen zoals niet opgeslagen of ineens beel meer bestanden of een grote wijziging in opslag... dan is dat aanleiding om eens dieper te gaan spitten.

Uit deze opmerkingen maak ik op, dat je helemaal niet meer juist geïnformeerd wordt met betrekking tot de status van een gemaakte back-up. De oude e-mail voorzag je dus duidelijk wel van net die juiste informatie die je nodig had, om maar snel eens verder naar je Back-up Online Interface Dashboard te gaan kijken. Als de mail er goed uit zag, was je gerust over de werking van Back-up Online. En dat zou dan ook precies de bedoeling moeten zijn.

Zoals eerder opgemerkt voldeed de oude melding prima en is de nieuwe compleet waardeloos, nou ja op de status dat "backup gelukt is" na dan.
Dat is een buitengewoon helder standpunt!

Suc6 bij het aanpassen!
( verkondig je motto ook aan diegene die de wijziging hebben bedacht!)
Mvg. ReinvdW

Deze laatste opmerking bracht gelukkig weer toch weer een kleine glimlach op mijn gezicht, het voorafgaande is natuurlijk een klantreis - User Experience moet ik eigenlijk zeggen - die je niet graag mee/doormaakt! I

Ik zal jouw feedback zeker onder de aandacht brengen bij het @Forum Team. Zij zullen deze verder doorgeleiden naar het Product Management Team voor Back-up Online!

PS! Ik heb inmiddels ook al een van mijn nieuwe ijzers - "if you can't fix it, start creating something new!" - bij KPN in het vuur gelegd: een aparte KPN Back-up Online Dashboard app, of anders een Back-up Online Dashboard die onderdeel zou kunnen uitmaken van de reeds bestaande MijnKPN app / Website Interface. Dat lijkt me toch echt vele malen beter, dan de nu uiterst summiere informatie in de nieuwe Back-up Online DEN!

Hou dit subForum gewoon af en toe in de gaten - je kunt je ook even aanmelden voor het automatisch ontvangen van meldingen van nieuwe topics vanuit het subForum Back-up Online. Zo blijf je altijd op de hoogte, indien je dit wenst natuurlijk.

Heb een fijne avond! 😎
Bekijk origineel

8 reacties

maar dan toch....op 24 juli 2018 !!😀
"Bestanden en mappen
Grootte van selectie: [24.9 GB]
Aantal bestanden in de selectie: [32544]
Aantal bestanden bijgewerkt in de selectie: [5]
"

wordt dit toegevoegd waarvoor dank!
Mvg. Rein
Reputatie 7
en uiteraard bedoel ik Berend 😉 , Reinvdw
Even snel - met permissie - mijn naam aangepast in jouw post! Normaliter redigeren we geen posts van andere gebruikers.. 😉

Nogmaals een genoeglijke avond gewenst! 😎
Reputatie 7
Goedenavond @ReinvdW!

Bedankt voor je snelle reactie en natuurlijk jouw - zeker voor KPN - waardevolle feedback.

Hallo Berend*,
als je bedoelt de link die je kunt volgen als je denkt te moeten controleren: Nee daar krijg ik geen warm gevoel en info bij...

Normaliter moet een verandering in een notificatie systeem je als gebruiker - klant - natuurlijk een WOW-factor bieden, als ik je eerste zin lees is dat bij jou dus zeker niet het geval.

De melding die ik dagelijks krijg en mij informeert over geslaagd en zo ja met hoeveel bestanden er zijn overgezet en in hoeveel GB er nu staat opgeslagen geeft mij voldoende info als dashboard.
Zijn er dan ineens afwijkingen zoals niet opgeslagen of ineens beel meer bestanden of een grote wijziging in opslag... dan is dat aanleiding om eens dieper te gaan spitten.

Uit deze opmerkingen maak ik op, dat je helemaal niet meer juist geïnformeerd wordt met betrekking tot de status van een gemaakte back-up. De oude e-mail voorzag je dus duidelijk wel van net die juiste informatie die je nodig had, om maar snel eens verder naar je Back-up Online Interface Dashboard te gaan kijken. Als de mail er goed uit zag, was je gerust over de werking van Back-up Online. En dat zou dan ook precies de bedoeling moeten zijn.

Zoals eerder opgemerkt voldeed de oude melding prima en is de nieuwe compleet waardeloos, nou ja op de status dat "backup gelukt is" na dan.
Dat is een buitengewoon helder standpunt!

Suc6 bij het aanpassen!
( verkondig je motto ook aan diegene die de wijziging hebben bedacht!)
Mvg. ReinvdW

Deze laatste opmerking bracht gelukkig weer toch weer een kleine glimlach op mijn gezicht, het voorafgaande is natuurlijk een klantreis - User Experience moet ik eigenlijk zeggen - die je niet graag mee/doormaakt! I

Ik zal jouw feedback zeker onder de aandacht brengen bij het @Forum Team. Zij zullen deze verder doorgeleiden naar het Product Management Team voor Back-up Online!

PS! Ik heb inmiddels ook al een van mijn nieuwe ijzers - "if you can't fix it, start creating something new!" - bij KPN in het vuur gelegd: een aparte KPN Back-up Online Dashboard app, of anders een Back-up Online Dashboard die onderdeel zou kunnen uitmaken van de reeds bestaande MijnKPN app / Website Interface. Dat lijkt me toch echt vele malen beter, dan de nu uiterst summiere informatie in de nieuwe Back-up Online DEN!

Hou dit subForum gewoon af en toe in de gaten - je kunt je ook even aanmelden voor het automatisch ontvangen van meldingen van nieuwe topics vanuit het subForum Back-up Online. Zo blijf je altijd op de hoogte, indien je dit wenst natuurlijk.

Heb een fijne avond! 😎
en uiteraard bedoel ik Berend 😉 , Reinvdw
Hallo Berend*,
als je bedoelt de link die je kunt volgen als je denkt te moeten controleren: Nee daar krijg ik geen warm gevoel en info bij...
De melding die ik dagelijks krijg en mij informeert over geslaagd en zo ja met hoeveel bestanden er zijn overgezet en in hoeveel GB er nu staat opgeslagen geeft mij voldoende info als dashboard.
Zijn er dan ineens afwijkingen zoals niet opgeslagen of ineens beel meer bestanden of een grote wijziging in opslag... dan is dat aanleiding om eens dieper te gaan spitten.
Zoals eerder opgemerkt voldeed de oude melding prima en is de nieuwe compleet waardeloos, nou ja op de status dat "backup gelukt is" na dan.

Suc6 bij het aanpassen!
( verkondig je motto ook aan diegene die de wijziging hebben bedacht!)
Mvg. ReinvdW

* op verzoek van TS en mijn eigen naam aangepast *
Reputatie 7
Goedenavond @ReinvdW!

Graag informeer ik even bij je, of je naar aanleiding van jouw topic nog iets meer te weten bent gekomen als je de links vanuit het nieuwe DEN-systeem - Dashboard E-mail Notificaties opvolgt? Ik vraag je dit omdat we nog steeds waardevolle feedback van klanten aan het verzamelen zijn, zodat er een verbeterslag kan volgen op de huidige MVP-status dit nieuwe DEN-systeem. Ook jouw feedback is natuurlijk heel erg belangrijk!

Mocht je nog (andere) vragen hebben naar aanleiding van dit bericht, stel ze me dan gerust. Ik heb je graag verder.

Heb een fijne avond! 😎
Reputatie 7
Goedemiddag Rein - @ReinvdW!

Welkom op het Zakelijk KPN Forum!

Zo te lezen ben je onaangenaam verrast hierdoor en geef je ook aan dat je dit graag weer zou willen hebben zoals het voorheen was. Omdat deze nieuwe vorm van notificaties nog niet helemaal is uit ontwikkeld door het Product Management Team van Back-up Online, neem ik jouw vraag en opmerking zeker mee in mijn verzamellijstje.

Ik zal met het @Forum Team overleggen of het wellicht toch nog een beter idee is, om hiervoor een implementatie- en opvolg topic voor aan te gaan maken, zodat alle gebruikers van Back-up Online hierin hun feedback kunnen plaatsen. Hou hiervoor het Forum even goed in de gaten, maar zodra deze online is zal ik je ook even een Persoonlijk Bericht sturen.

Heb een fijne dag! 😎
Reputatie 6
Badge +5
Hi @ReinvdW,

We hebben sinds kort inderdaad een nieuwe dashboard mail. Het developerteam is nog aan het sleutelen, dus jouw uitgebreide feedback is heel waardevol! 😄

Ik geef jouw feedback door en zal meteen een suggestie doen betreft wat we eventueel zouden kunnen doen om dit op te lossen. Dankuwel! Als ik een terugkoppeling krijg waar we direct iets mee kunnen, laat ik dit natuurlijk weten. ☺

Reageer