Beantwoord

[Algemeen] Nieuwe Pc en geen licentiecode meer

  • 29 december 2017
  • 3 reacties
  • 188 keer bekeken

Badge
Ik ben mijn gebruikersnaam en wachtwoord kwijt. Wil mij nieuw aanmelden maar dit lukt niet.
Op mijn emails is niets te zien
icon

Beste antwoord door Mark L. 29 december 2017, 14:25

Bedankt voor de toelichting. Ik begrijp dat het gaat om de gebruikersnaam en wachtwoord van uw Back-up Online pakket.

Stuurt u mij in een privébericht
de postcode/huisnummer, het klantnummer, de gebruikersnaam en de laatste 4-cijfers van het IBAN.

Dan kan ik uw abonnement erbij zoeken en de installatiemail nogmaals toesturen.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Goedemiddag, welkom op het Zakelijk KPN Forum,

Ik help u graag verder. Kunt u mij uitleggen naar welke gebruikersnaam en wachtwoord u precies op zoek bent?
Badge
Bij de installatie vraagt hij om de licenciecode van elk 10 of 12 tekens. Deze schijnt terug te vinden te zijn in de installatiemail. Deze kan ik niet meer vinden. Op mails van de maandelijkse facturen of memail meldingen over de backups kan ik niets vinden. Na vele omzwervingen kwam ik uit op een gebruikersnaam. Ook deze wist ik niet dus heb nu een nieuwe aangemaakt om op dit topic te komen, hiermee kom ik echter nog niet op de juiste plekken om KPN backup online op mijn nieuwe PC te installeren
Reputatie 4
Badge +2
Bedankt voor de toelichting. Ik begrijp dat het gaat om de gebruikersnaam en wachtwoord van uw Back-up Online pakket.

Stuurt u mij in een privébericht
de postcode/huisnummer, het klantnummer, de gebruikersnaam en de laatste 4-cijfers van het IBAN.

Dan kan ik uw abonnement erbij zoeken en de installatiemail nogmaals toesturen.

Reageer