Beantwoord

Back-up Online problemen

  • 7 januari 2016
  • 2 reacties
  • 263 keer bekeken

Badge
Allereest allen de beste wensen voor 2016!

Ik heb 2 problemen:

1. Sinds augustus zijn er problemen met mijn online back-up van KPN. Sindsdien geen enkele back-up. Ik krijg deze melding:De back-up die u op 17 August 2015 hebt gestart is gereed en ouder dan 24 uur. In onderstaand dashboard ziet een overzicht van deze back-up. Ga in het dashboard met uw muis over het onderwerp waar u meer informatie over wenst.

2. Tevens krijg ik het niet voor elkaar om te zien wat nu opgeslagen is in de cloud/back up.

Kunt u mij helpen dit op te lossen, ik an me niet permitteren dat er geen back-up is en ook niet maandelijks kosten betalen voor een dienst die niet werkt.

Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,

Etienne
icon

Beste antwoord door LindsayKuijt 7 januari 2016, 20:48

https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/1541 schreef op https:///t5/Cloud-productinformatie/Back-up-Online-v-s-OneDrive-voor-Bedrijven/m-p/6103#M233Allereest allen de beste wensen voor 2016!

Ik heb 2 problemen:

1. Sinds augustus zijn er problemen met mijn online back-up van KPN. Sindsdien geen enkele back-up. Ik krijg deze melding:De back-up die u op 17 August 2015 hebt gestart is gereed en ouder dan 24 uur. In onderstaand dashboard ziet een overzicht van deze back-up. Ga in het dashboard met uw muis over het onderwerp waar u meer informatie over wenst.

2. Tevens krijg ik het niet voor elkaar om te zien wat nu opgeslagen is in de cloud/back up.

Kunt u mij helpen dit op te lossen, ik an me niet permitteren dat er geen back-up is en ook niet maandelijks kosten betalen voor een dienst die niet werkt.

Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,

Etienne

 Hallo Etienne,

Ook nog de beste wensen voor 2016! Wat vervelend om te horen dat de back-up niet werkt, die is natuurlijk erg belangrijk. Ik zal uw vragen apart beantwoorden. 

1. Sinds 17 augustus geen nieuwe back-up. Is er iets gebeurd op die datum? Een systeemcrash of update? Wellicht staat de back-up  niet meer op 'automatisch'. Als u Back-up Online opent, ziet u rechtsboven een tandwieltje. Als u daarop klikt vindt u de instellingen. Staat daar de back-up nog automatisch ingepland?
U kunt ook proberen om een handmatige back-up te starten met de knop rechtsonder (rechts van de melding die u krijgt over de oude back-up). Als dit niet werkt, is er wat anders aan de hand. Ziet u wellicht errors van de laatste back-up?

2. Onder het tabblad 'Herstellen' ziet u alle data die in de Cloud is opgeslagen. U kunt 28 versies terugkijken.

Hopelijk is het zo opgelost! Zo niet, dan hoor ik het natuurlijk graag, wij staan voor u klaar.

Nog een hele fijne avond gewenst! 

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Beste http://zakelijke-community.kpn.com/t5/Cloud-technische-vragen/Back-up-Online-problemen/m-p/6103#" style="border-radius: 2.5px; color: rgb(51, 51, 51); padding: 0px 2.5px; background-color: rgb(204, 204, 204);" target="_blank,

Bent u verder gekomen met de uitleg van Lindsay? Wij helpen u graag als het niet lukt!
Reputatie 6
Badge +5
https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/1541 schreef op https:///t5/Cloud-productinformatie/Back-up-Online-v-s-OneDrive-voor-Bedrijven/m-p/6103#M233Allereest allen de beste wensen voor 2016!

Ik heb 2 problemen:

1. Sinds augustus zijn er problemen met mijn online back-up van KPN. Sindsdien geen enkele back-up. Ik krijg deze melding:De back-up die u op 17 August 2015 hebt gestart is gereed en ouder dan 24 uur. In onderstaand dashboard ziet een overzicht van deze back-up. Ga in het dashboard met uw muis over het onderwerp waar u meer informatie over wenst.

2. Tevens krijg ik het niet voor elkaar om te zien wat nu opgeslagen is in de cloud/back up.

Kunt u mij helpen dit op te lossen, ik an me niet permitteren dat er geen back-up is en ook niet maandelijks kosten betalen voor een dienst die niet werkt.

Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,

Etienne

 Hallo Etienne,

Ook nog de beste wensen voor 2016! Wat vervelend om te horen dat de back-up niet werkt, die is natuurlijk erg belangrijk. Ik zal uw vragen apart beantwoorden. 

1. Sinds 17 augustus geen nieuwe back-up. Is er iets gebeurd op die datum? Een systeemcrash of update? Wellicht staat de back-up  niet meer op 'automatisch'. Als u Back-up Online opent, ziet u rechtsboven een tandwieltje. Als u daarop klikt vindt u de instellingen. Staat daar de back-up nog automatisch ingepland?
U kunt ook proberen om een handmatige back-up te starten met de knop rechtsonder (rechts van de melding die u krijgt over de oude back-up). Als dit niet werkt, is er wat anders aan de hand. Ziet u wellicht errors van de laatste back-up?

2. Onder het tabblad 'Herstellen' ziet u alle data die in de Cloud is opgeslagen. U kunt 28 versies terugkijken.

Hopelijk is het zo opgelost! Zo niet, dan hoor ik het natuurlijk graag, wij staan voor u klaar.

Nog een hele fijne avond gewenst! 

Reageer