Beantwoord

Backup Agent

  • 29 oktober 2015
  • 4 reacties
  • 257 keer bekeken

Hoe kan ik de encrytiesleutel resetten van de BackupAgent.

Ik weet deze niet meer te vinden.
icon

Beste antwoord door Tim 29 oktober 2015, 11:48

Hallo Melvin,

Ik heb niet zo goed nieuws voor u, de handleiding van BackupAgent verteld namelijk het volgende:

"You can set the encryption key only once. After setting this key it cannot be changed. If you forget the encryption key, it is impossible to access your backup data. Please keep a copy of the encryption key in a safe place." Bron: handleiding, pagina 9

Oftewel, wanneer de encryptiesleutel kwijt is, is het niet mogelijk om het account te gebruiken en de data te herstellen. De sleutel is voor mij als medewerker ook niet op te vragen. Ik kan u enkel aanbieden om het account voor u te beëindigen en een nieuw account aan te vragen. Ik verneem graag of ik u daarmee van dienst kan zijn.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Hallo Melvin,

Ik heb niet zo goed nieuws voor u, de handleiding van BackupAgent verteld namelijk het volgende:

"You can set the encryption key only once. After setting this key it cannot be changed. If you forget the encryption key, it is impossible to access your backup data. Please keep a copy of the encryption key in a safe place." Bron: handleiding, pagina 9

Oftewel, wanneer de encryptiesleutel kwijt is, is het niet mogelijk om het account te gebruiken en de data te herstellen. De sleutel is voor mij als medewerker ook niet op te vragen. Ik kan u enkel aanbieden om het account voor u te beëindigen en een nieuw account aan te vragen. Ik verneem graag of ik u daarmee van dienst kan zijn.
Reputatie 7
Badge +11
Hallo Melvin,

Hopelijk heeft u lokale backups van de bestanden.

Ik stuur u een privébericht toe, u kunt daarop reageren om mij de benodigde gegevens op te sturen.

Graag ontvang ik van u het volgende:

- Uw volledige naam (en/of bedrijfsnaam)

- Uw accountnummer

- Uw e-mailadres

- Ter verificatie: uw bankrekeningnummer
Reputatie 7
Badge +11
Dag Melvin,

Bedankt voor uw privébericht, ik heb uw abonnement beëindigd en meteen een nieuwe aangevraagd.

U heeft als het goed is bericht per e-mail gehad. Als er vragen zijn dan verneem ik het graag!
https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/227 schreef op https:///t5/Cloud-technische-vragen/Backup-Agent/m-p/4880#M546Hallo Melvin,

Ik heb niet zo goed nieuws voor u, de handleiding van BackupAgent verteld namelijk het volgende:

"You can set the encryption key only once. After setting this key it cannot be changed. If you forget the encryption key, it is impossible to access your backup data. Please keep a copy of the encryption key in a safe place." Bron: handleiding, pagina 9

Oftewel, wanneer de encryptiesleutel kwijt is, is het niet mogelijk om het account te gebruiken en de data te herstellen. De sleutel is voor mij als medewerker ook niet op te vragen. Ik kan u enkel aanbieden om het account voor u te beëindigen en een nieuw account aan te vragen. Ik verneem graag of ik u daarmee van dienst kan zijn.

 Goedemiddag Tim,

Bedankt voor uw reactie. Hier was ik inderdaad al bang voor.

Gelieve de voorgestelde oplossing te verwerken, ik hoor graag wat u hiervoor nodig heeft.

Met vriendelijke groet,

Reageer