Vraag

Backup Manager geeft een blanco scherm

  • 11 May 2018
  • 2 reacties
  • 225 keer bekeken

Mijn backup-manager geeft een blanco scherm. Maar de backup zelf wordt wel iedere nacht succesvol uitgevoerd. Wat moet ik doen ? Op de website kan ik niets vinden over een mogelijkheid tot update van de Backup-manager.

2 reacties

Reputatie 7
Goedemorgen beiden!

De meeste recente softwareversie is: 18.01.08.1628.

Even een kleine correctie: versienummer voor de laatste versie van Back-up Online is 16.8.0-17235. Dit om verwarring te voorkomen.

Heb een fijne dag! 😎
Reputatie 5
Badge +5
Goedemiddag Tonya,

De meeste recente softwareversie is: 18.01.08.1628.

U kunt ook via de Backup manager controleren welke software versie u momenteel heeft geïnstalleerd. Echt weet ik niet of bij u die optie nog zichtbaar is.

Mocht dit niet lukken dan adviseer ik u een herinstallatie te doen. Op deze paginawordt uitgelegd hoe u dit kunt doen.

De nieuwste Softwarevind u hier.

Gebruik hierbij de licentiecode uit de installatiemail met het door u opgeslagen wachtwoord(Let op KPN heeft dit wachtwoord niet)

Ik hoor graag of het gelukt is.

Reageer