Vraag

Backup online abonement opzeggen

  • 23 October 2021
  • 3 reacties
  • 23 keer bekeken

Hallo, 

 

Ik zou graag per direct mijn abonement voor backup online opzeggen.

Het lukt mij niet om in de cloudomgeving in te loggen maar gezien ik het toch wil opzeggen leek mij het wat onnodig om hier achteraan te gaan.

 

Vriendelijke groet,

 

Marco van de Haar

 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Goedemiddag @marcovandehaar

Welkom op het Zakelijk KPN Forum! 
Wat jammer om te lezen dat je het Back-up Online abonnement wilt opheffen! Mag ik vragen waarom je het op wilt heffen? Heb je een alternatief voor Back-up Online gevonden? 

Een ophef per direct kan ik niet voor je verwerken, maar ik kan er wel voor zorgen dat het abonnement per de vervaldatum wordt opgeheven. Dat is in dit geval 28-11. Zal ik dit voor je verwerken?

Opzeggen per 28-11 is helemaal prima. 

Ik heb altijd veel gemak beleefd aan kbu en het gebruik altijd zeer positief ervaren. Helaas kom ik er nu niet meer onder uit om ook mijn nas te back-uppen. Iets wat jullie client expliciet niet ondersteunt. 

Daarom switch ik idd naar een alternatieve service die specifike ondersteuning biedt voor mijn nas. 

 

Groeten,  
 

Marco

 

 

Reputatie 7
Badge +6

Hi Marco, 

Bedankt voor de toelichting! 
Als het abonnement niet meer voldoet aan jouw wensen/eisen, dan kan ik mij goed voorstellen dat je een alternatief zoekt. Goed om te lezen dat je wel altijd tevreden bent geweest over het abonnement. Ik heb de opheffing in het systeem verwerkt. Het abonnement stopt per 28-11. Er volgt nog een slotfactuur. 

Reageer