Beantwoord

Backup Online, abonnement, absurde prijsverhoging

  • 4 July 2019
  • 4 reacties
  • 297 keer bekeken

Ik wordt op 3 juli geconfronteerd met een afschrijving van 117,91 inzake Backup Online.

Jarenlang (vanaf oktober 2014) heb ik 7,26 per maand betaald. Daarvoor heb ik jarenlang 5,99 per maand betaald. Betrof een abonnement van mijn toenmalige -jaren geleden beëindigde- bedrijf dat gewoon door is blijven lopen.

Telefonisch contact met de Klantenservice levert op dat ik nu blijkbaar ineens een ander abonnement heb? Ik heb geen idee. Ik heb nergens bericht over gehad, ben nergens mee akkoord gegaan.

Dit is werkelijk van de gekke. Dit is een verhoging van 1624 %!
En dan kan de Klantenservice mij niet eens uitleggen waarom dat is? En dan kan Klantenservice er niet voor zorgen dat ik een kopie-factuur krijg?

Wat een waardeloze organisatie.
icon

Beste antwoord door Rashid 4 July 2019, 16:47

Bekijk origineel

4 reacties

Inmiddels opgelost dankzij 2e lijn KPN.

Blijft raar dat ik er op deze manier mee geconfronteerd wordt. Verzonden mails door KPN ten spijt, als er "delivery failures" terugkomen dan moet je daar wel wat mee doen KPN.
Reputatie 5
Badge +10
Hi @GertB,

Goed om te lezen dat het inmiddels is opgelost.

Het klopt dat de prijzen van Back-up Online zijn gewijzigd. In mei hebben alle grootverbruikers een brief van ons ontvangen waarin de verandering werd aangekondigd. Als u geen grootverbruiker bent kan ik mij goed voorstellen dat het schrikken is. Voorheen betaalde u €6 p/m voor onbeperkt opslag capaciteit. Doordat wij een fair use policy hanteren betaalt u voortaan €6 p/m voor elke 100 GB opslag. U bepaalt zelf per 100 GB hoeveel opslag u nodig hebt.

Mocht u nog vragen hebben, stel ze gerust.
Rashid,

Dat is het punt niet. Ik wist van niks doordat KPN alle mail naar een al enige jaren niet meer bestaand mailadres heeft gezonden. Dus ook geen actie heeft ondernomen toen de mail terugkwam met "Delivery Failure".

Dus kon ik ook geen voorbereidingen maken om de benodigde backupruimte te verkleinen.

Zoals gezegd, alsnog opgelost.
Reputatie 5
Badge +10
Bedankt voor de toelichting @GertB.

Dat is inderdaad een kwalijke zaak als u destijds wel uw nieuwe e-mailadres aan ons hebt doorgegeven. Goed om te lezen dat het alsnog is opgelost. Mocht u vragen hebben of als ik iets voor u kan betekenen mag u mij altijd benaderen 🙂.

Reageer