Jarenlang (vanaf oktober 2014) heb ik 7,26 per maand betaald. Daarvoor heb ik jarenlang 5,99 per maand betaald. Betrof een abonnement van mijn toenmalige -jaren geleden beëindigde- bedrijf dat gewoon door is blijven lopen.
Telefonisch contact met de Klantenservice levert op dat ik nu blijkbaar ineens een ander abonnement heb? Ik heb geen idee. Ik heb nergens bericht over gehad, ben nergens mee akkoord gegaan.
Dit is werkelijk van de gekke. Dit is een verhoging van 1624 %!
En dan kan de Klantenservice mij niet eens uitleggen waarom dat is? En dan kan Klantenservice er niet voor zorgen dat ik een kopie-factuur krijg?
Wat een waardeloze organisatie.
Beste antwoord door Rashid
Hi @GertB ,
Goed om te lezen dat het inmiddels is opgelost.
Het klopt dat de prijzen van Back-up Online zijn gewijzigd. In mei hebben alle grootverbruikers een brief van ons ontvangen waarin de verandering werd aangekondigd. Als u geen grootverbruiker bent kan ik mij goed voorstellen dat het schrikken is. Voorheen betaalde u €6 p/m voor onbeperkt opslag capaciteit. Doordat wij een fair use policy hanteren betaalt u voortaan €6 p/m voor elke 100 GB opslag. U bepaalt zelf per 100 GB hoeveel opslag u nodig hebt.
Mocht u nog vragen hebben, stel ze gerust.
Bekijk origineel
Goed om te lezen dat het inmiddels is opgelost.
Het klopt dat de prijzen van Back-up Online zijn gewijzigd. In mei hebben alle grootverbruikers een brief van ons ontvangen waarin de verandering werd aangekondigd. Als u geen grootverbruiker bent kan ik mij goed voorstellen dat het schrikken is. Voorheen betaalde u €6 p/m voor onbeperkt opslag capaciteit. Doordat wij een fair use policy hanteren betaalt u voortaan €6 p/m voor elke 100 GB opslag. U bepaalt zelf per 100 GB hoeveel opslag u nodig hebt.
Mocht u nog vragen hebben, stel ze gerust.