Beantwoord

Backup online blijft hangen

  • 9 maart 2015
  • 2 reacties
  • 897 keer bekeken

Beste,

KPN backup online blijft hangen op de boodschap ''het backupregister wordt geupload''. Ondertussen worden geen backups gemaakt.

Al 3 keer geherinstalleerd en diverse malen computer afgesloten.

Bij het start van de backup komt software altijd in deze loop.

URGENTE oplossing nodig!!!!

Fred Hermans

06-********
icon

Beste antwoord door Tim 9 maart 2015, 12:36

Beste Fred,

Ik heb u zojuist al even telefonisch gesproken. Erg lastig dat Backup Online geen back-up meer weet te maken. De technische dienst heeft de huidige back-up voortgang weten te annuleren. Met een correcte herinstallatie van Backup Online moet het hopelijk weer kunnen werken!

Om de herinstallatie goed uit te voeren adviseer ik u om onderstaande instructies te volgen. De eerste link komt uit op de KPN website. De tweede link verwijst door naar het oude KPN Forum waar gebruiker Dagga een goede stappenplan heeft gegeven.

http://kpn-klantzm.custhelp.com/app/answers/detail_page/a_id/15042/" target="_blank

http://forum.kpn.com/t5/Cloud/Backup-online-geeft-internal-server-error/m-p/262213#U262865" target="_blank

Zou u nog één herinstallatie willen uitproberen, het liefst middels de uitgebreide instructies? Indien het vervolgens niet lukt, dan zal ik een melding aanmaken voor de technische dienst.

PS. ik heb uw telefoonnummer weggehaald.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Hallo Fred,

Ik heb van u mogen vernemen dat er weer een back-up is gemaakt. Dat is fijn om te horen! :D

Graag hoor ik van u of de dienst weer naar tevredenheid functioneert.
Reputatie 7
Badge +11
Beste Fred,

Ik heb u zojuist al even telefonisch gesproken. Erg lastig dat Backup Online geen back-up meer weet te maken. De technische dienst heeft de huidige back-up voortgang weten te annuleren. Met een correcte herinstallatie van Backup Online moet het hopelijk weer kunnen werken!

Om de herinstallatie goed uit te voeren adviseer ik u om onderstaande instructies te volgen. De eerste link komt uit op de KPN website. De tweede link verwijst door naar het oude KPN Forum waar gebruiker Dagga een goede stappenplan heeft gegeven.

http://kpn-klantzm.custhelp.com/app/answers/detail_page/a_id/15042/" target="_blank

http://forum.kpn.com/t5/Cloud/Backup-online-geeft-internal-server-error/m-p/262213#U262865" target="_blank

Zou u nog één herinstallatie willen uitproberen, het liefst middels de uitgebreide instructies? Indien het vervolgens niet lukt, dan zal ik een melding aanmaken voor de technische dienst.

PS. ik heb uw telefoonnummer weggehaald.

Reageer