Vraag

Backup Online [Consistency check] Couldn't connect to server

  • 30 maart 2015
  • 3 reacties
  • 305 keer bekeken

Reputatie 7
@Tim

Ik heb een nieuwe foutmelding m.b.t. Consistency check.

[2015-03-30 19:28:48.445346] [l] [0x104f00b90] Scheduling fired for data source 1. Task is backup.
[2015-03-30 19:28:48.445818] [l] [0x104f00b90] [Consistency check] Looking for missing cabinets...

[2015-03-30 19:33:52.493842] [w] [0x104f00b90] StartProcessing event processing was

failed in ConsistencyCheckDispatcher. Reason: Couldn't connect to server

[2015-03-30 19:33:52.497939] [l] [0x104f00b90] Scheduling fired for data source 1. Task is backup.
[2015-03-30 19:33:52.498043] [l] [0x104f00b90] Backup started for data source FsBackupPlugin.
[2015-03-30 19:33:52.720751] [l] [0x104f00b90] Scanning started for data source 1. Task is backup.
[2015-03-30 19:35:55.277114] [l] [0x104f00b90] Backup register committed.
[2015-03-30 19:35:55.278507] [l] [0x104f00b90] Backup finished for data source FsBackupPlugin with session status Completed. Selected size: 3.26T; Selected count: 610209; Processed size: 0B; Processed count: 0; Sent size: 0B; Errors count: 0; Removed files count: 0.
[2015-03-30 19:35:57.361908] [l] [0x104f00b90] Session table committed.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Hallo Berend,

In deze melding zien we dat er geen verbinding gemaakt kon worden met de server om de consistency check uit te voeren. Vervolgens heeft Back-up Online deze overgeslagen en is aan de Back-up begonnen, dit kan op zich weinig kwaad. Dit is vermoedelijk een incidenteel probleem en zal de eerst volgende keer waarschijnlijk wel goed gaan. Ik hoor graag of de consistency check weer heeft gewerkt!

(PS. Ik verwacht tevens dat een soortgelijk gelijk probleem/oorzaak betreft als in https:///t5/Cloud-technische-vragen/Backup-Online-foutmelding-versie-checker-quot-BackupUP-quot/m-p/2181#M91" target="_blank)
Reputatie 7
De lijst in de log file wordt langer, ik doe even een bijlage in .txt erbij. Zou je deze aan jullie techies willen laten zien?

KPN_BackupFP_MacLog_OSX_10_10_2_14C1514.txt

Bedankt alvast en nu ga ik alvast eieren verstoppen.

Goed weekeinde! 
Reputatie 7
Badge +11
Dag Berend,

Voor zover mijn kennis gaat, is er absoluut nog geen reden tot paniek. Ik heb met de technische dienst naar de situatie gekeken, op 3 april is de backup wel gelukt en dat ook zonder errors. Op 8 en 9 april is de backup onderbroken geweest. Begrijp ik dat u inmiddels een herinstallatie bent gaan proberen?

Voor nu een fijn en zonnig weekend toegewenst! 😃

Reageer