@Tim
Onderstaand een nieuwe foutmelding in de logfile van "BackupUP", de versiechecker van Backup Online
[2015-03-30 15:21:14.214460] [l] [0x100701630] BackupUP version 13.6.1.14292 (#35498) started.
[2015-03-30 15:21:14.215049] [l] [0x100701630] Application is configured to use 'https://bol.iaso.com:443' as '*************'.
[2015-03-30 15:21:14.215057] [l] [0x100701630] {check-version} Command processing started.
[2015-03-30 15:21:14.747328] [e] [0x100701630] {check-version} Command processing failed: Command `check-version' failed: [WebDAV Protocol] Failed to list : Not Found (404) (221)
Hallo Berend,
De backups gaan gelukkig wel goed. We kunnen 2 onderbrekingen zien maar dat vermoedelijk doordat de Mac is herstart. Heeft u nog steeds deze melding? Zo ja, dan laat ik dit graag onderzoeken.
Ik ga voor u kijken of er een lijst met foutcodes al bestaat. Mijn collega's bij de technische dienst hebben dat in ieder geval helaas niet. Hier kom ik later nog op terug.
De backups gaan gelukkig wel goed. We kunnen 2 onderbrekingen zien maar dat vermoedelijk doordat de Mac is herstart. Heeft u nog steeds deze melding? Zo ja, dan laat ik dit graag onderzoeken.
Ik ga voor u kijken of er een lijst met foutcodes al bestaat. Mijn collega's bij de technische dienst hebben dat in ieder geval helaas niet. Hier kom ik later nog op terug.
Helaas
Probleem blijft bestaan:
[2015-04-03 17:27:39.660960] [l] [0x107900400] BackupUP version 13.6.1.14292 (#35498) started.
[2015-04-03 17:27:39.661623] [l] [0x107900400] Application is configured to use 'https://bol.iaso.com:443' as '********'.
[2015-04-03 17:27:39.661632] [l] [0x107900400] {check-version} Command processing started.
[2015-04-03 17:27:40.315778] [e] [0x107900400] {check-version} Command processing failed: Command `check-version' failed: [WebDAV Protocol] Failed to list : Not Found (404) (221)
[2015-04-03 21:27:40.750907] [l] [0x101d004f0] BackupUP version 13.6.1.14292 (#35498) started.
[2015-04-03 21:27:40.751353] [l] [0x101d004f0] Application is configured to use 'https://bol.iaso.com:443' as '********'.
[2015-04-03 21:27:40.751362] [l] [0x101d004f0] {check-version} Command processing started.
[2015-04-03 21:27:41.292592] [e] [0x101d004f0] {check-version} Command processing failed: Command `check-version' failed: [WebDAV Protocol] Failed to list : Not Found (404) (221)
Zou je met ons gebruikers een "error-code lijst" willen delen, zodat we zelf ook wat foutmeldingen kunnen checken en trouble-shooten?
Probleem blijft bestaan:
[2015-04-03 17:27:39.660960] [l] [0x107900400] BackupUP version 13.6.1.14292 (#35498) started.
[2015-04-03 17:27:39.661623] [l] [0x107900400] Application is configured to use 'https://bol.iaso.com:443' as '********'.
[2015-04-03 17:27:39.661632] [l] [0x107900400] {check-version} Command processing started.
[2015-04-03 17:27:40.315778] [e] [0x107900400] {check-version} Command processing failed: Command `check-version' failed: [WebDAV Protocol] Failed to list : Not Found (404) (221)
[2015-04-03 21:27:40.750907] [l] [0x101d004f0] BackupUP version 13.6.1.14292 (#35498) started.
[2015-04-03 21:27:40.751353] [l] [0x101d004f0] Application is configured to use 'https://bol.iaso.com:443' as '********'.
[2015-04-03 21:27:40.751362] [l] [0x101d004f0] {check-version} Command processing started.
[2015-04-03 21:27:41.292592] [e] [0x101d004f0] {check-version} Command processing failed: Command `check-version' failed: [WebDAV Protocol] Failed to list : Not Found (404) (221)
Zou je met ons gebruikers een "error-code lijst" willen delen, zodat we zelf ook wat foutmeldingen kunnen checken en trouble-shooten?
Dag Berend,
Zoals ook in https:///t5/Cloud-technische-vragen/Backup-Online-Consistency-check-Couldn-t-connect-to-server/m-p/2220#M111" target="_blank aangegeven verwacht ik dat dit een incidenteel probleem betreft wat helaas kan voorkomen. Het is uiteraard niet de bedoeling dat de versie checker helemaal niet meer werkt, zou u kunnen bevestigen of de versie checker nu wel weer werkt? In dat geval was er bijvoorbeeld een time-out ontstaan in de verbinding.
Zoals ook in https:///t5/Cloud-technische-vragen/Backup-Online-Consistency-check-Couldn-t-connect-to-server/m-p/2220#M111" target="_blank aangegeven verwacht ik dat dit een incidenteel probleem betreft wat helaas kan voorkomen. Het is uiteraard niet de bedoeling dat de versie checker helemaal niet meer werkt, zou u kunnen bevestigen of de versie checker nu wel weer werkt? In dat geval was er bijvoorbeeld een time-out ontstaan in de verbinding.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.