Vraag

Backup Online start niet [OS X El Capitan]

  • 11 oktober 2016
  • 3 reacties
  • 118 keer bekeken

Ik heb hetzelfde probleem. Heb nieuwe harde schijf in computer, was wachtwoord kwijt, maar heb alles al van de oude harde schijf overgezet op de nieuwe, dus de oude backups kunnen weg. Nieuwe gebruiker aangemaakt. Op nieuwe harde schijf kpn backup online app geinstalleerd, installatie gaat goed, maar kon alleen kiezen voor installeren voor een ieder, kon dus niet de schijf of alleen voor mezelf installeren (niet erg maar dat viel me op). Opstarten app werkt niet, loopt vast en dus kom ik niet eens toe aan het invullen van de licentie. Heb de hele boel al weer in de prullenmand gedaan, vervolgens prullenmand geleegd, computer opnieuw opgestart en opnieuw geinstalleerd. Zelfde probleem. App staat gewoon in applicaties map, is aanklikbaar en lijkt op te starten, maar blijft vervolgens hangen en komt niet verder dan alleen het icoontje in de balk onderin en bovenin zie je dan wel kpn backup online staan, maar je kunt er niet op klikken want het zandlopertje blijft draaien.

Ik werk op een Mac met El Capitan, heb het zipfile gedownload van de site dus de allernieuwste versie. Ik weet niet meer wat ik nog meer kan proberen.

Fijn als iemand raad weet,

Groet,

Vivienne

3 reacties

Reputatie 7
Hallo Vivienne,

Welkom op het zakelijk (sub)forum BUO van KPN!

Om je goed te kunnen helpen heb ik een aantal vragen naar aanleiding van jouw bericht:
1. Welke versie van KPN BUO gebruik je, 15.9.1.16075?
2. Welk wachtwoord was je kwijt, die van BUO of je vorige macOS?
3. Heb je een nieuwe gebruiker aangemaakt in macOS of in BUO (via de helpdesk_?
4. Indien in macOS, heb je dan een nieuwe gebruiker aangemaakt met administrator rechten?
5. Zou je schermafbeeldingen willen maken van je BUO applicatie, graag ook met de eventuele foutmeldingen.
6. Maak ook even een schermafbeelding van je "activiteiten monitor", dan kunnen we zien welke processen BUO wel of niet draaien.

Mocht je vragen hebben naar aanleiding van bovenstaande dan hoor ik dat natuurlijk graag even van je!

Cheers.
Berend
Reputatie 7
Badge +11
Dag Vivienne, welkom op het zakelijk forum! :)

De vraag hebben we voor het overzicht in een nieuw topic gezet.
Ik ben erg benieuwd naar uw antwoorden op de vragen van Berend.
Reputatie 7
Hallo Vivienne,

1. Ben je al iets verder gekomen?
2. Vragen?; Stel ze gerust!

Cheers

Reageer