Beantwoord

Backup-online status overzicht klopt niet ?

  • 28 december 2016
  • 4 reacties
  • 95 keer bekeken

Ik heb vanaf 25 oktober 2016 een abonnement op Backup-online.
Ik krijg iedere zaterdag hiervan een melding dat backup is gemaakt, echter in het overzicht staat dat de laatste backup is gemaakt op de dag van aanschaf, doe ik iets fout ?
Zie bijgevoegde prinstcreen
icon

Beste antwoord door Tim 2 januari 2017, 12:46

In een privébericht heb ik van Smollie begrepen dat de back-up is gelukt na de herinstallatie van de nieuwe versie van Back-up Online. Hopelijk blijft het goed, dit topic markeer ik voorlopig als beantwoord! 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Hoi Jan,

Sinds 25 oktober is er ook geen back-up meer gemaakt op uw computer. Ik begrijp uit uw privébericht dat u OS X gebruikt. Mijn eerste advies is om de nieuwste versie van Backup Online te installeren vanaf de website.

Lukt het vervolgens om handmatig een back-up te maken? In de instellingen kunt u kiezen op welk tijdstip dagelijks de back-up gemaakt moet worden, hebt u op dat moment de computer ook ingeschakeld staan?
Reputatie 7
Badge +11
Hi Jan,

Hebt u al een herinstallatie geprobeerd van de nieuwe versie van Back-up Online? Ik ben benieuwd of het weer gaat werken!
Reputatie 7
Badge +11
In een privébericht heb ik van Smollie begrepen dat de back-up is gelukt na de herinstallatie van de nieuwe versie van Back-up Online. Hopelijk blijft het goed, dit topic markeer ik voorlopig als beantwoord! 🙂
Reputatie 7
In een privébericht heb ik van Smollie begrepen dat de back-up is gelukt na de herinstallatie van de nieuwe versie van Back-up Online. Hopelijk blijft het goed, dit topic markeer ik voorlopig als beantwoord! :)
Tim, bedankt voor je terugkoppeling in het forum zelf. Altijd weer goed om te lezen dat een advies wordt opgevolgd en goed werkt!

Reageer