Beantwoord

Backup-service is not running. Please start it and restart the application.

  • 30 November 2016
  • 8 reacties
  • 696 keer bekeken

bak up is niet goed gegaan en ouder dan 24 uur(rode kleur)
icon

Beste antwoord door Tim 23 December 2016, 11:22

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Goedemiddag tvdholst,

Ohjee! Dat is niet de bedoeling natuurlijk. Als u Back-up Online opent op uw computer, staat er dan een foutmelding? U komt daar door in de kalender op een roodomrande dag te klikken:


Als er een foutmelding is, kunt u die ook aanklikken.:)

Kunt u me vertellen wat u daar ziet?
Ik krijg Back-up Online niet geopend
Reputatie 5
Badge +5
Hebt u misschien een printscreen van de foutmelding die u krijgt?
Reputatie 7
Hallo tvdholst,

1. Welk besturingssysteem gebruik je?
2. Maak je handmatig of elke dag automatisch een back-up door gebruik te maken van onderstaande instelling?


3. Ik sluit me aan, dat het laten zien van een schermafbeelding van je foutmelding makkelijker en/of duidelijker is voor ons.
Windows 10

Automatisch , is gestopt op 14/11/2016
Ik krijg melding backup-service is not running. Please start it and restart the application

Als ik programma start krijg ik gelijk undefined overzicht

Melding Java script is niet geactiveerd
Wat ik ook aanklik (OverzichtBackupHerstellenVoorkeuen) altijd krijg melding back up is not running

Heeft het soms met Windows 10 te maken ?
Of Microsoft Edge ?
Reputatie 7
Badge +11
Hallo tvdholst,

Back-up Online zou goed moeten werken op Windows 10. Het maakt daarnaast niet uit welke webbrowser u hebt. De installatie heeft een probleem of er is een conflict met bijvoorbeeld een virusscanner of firewall.

Deze maand hebben we een nieuwe versie van Back-up Online uitgebracht. Deze kunt u downloaden van de website van KPN. Wilt u proberen om deze versie te installeren? Er is kans aanwezig dat de client daarna weer werkt. Ik verneem graag uw bericht.
Na installatie nieuwe versie is back up weer gelukt
Lijkt de oplossing voor probleem
Reputatie 7
Hallo tvdholst,

Bedankt voor je terugkoppeling en super dat je BUO weer naar behoren werkt!

Reageer