onder "Overzicht" staat vermeld dat meest recente backup per 26 oktober 2016 van gisteren 25 oktober is (" 25 u geleden")
Echter onder "Backup geschiedenis" staat vanaf dinsdag 11 oktober iedere dag een zwart gekleurde balk welke wordt verklaard als " geen Backups" , tegenstrijdig wie weet hoe dit zit ?
Hallo smollie,
Welkom op het zakelijk (sub)forum Back-up Online van KPN!
1. Kijk welke data er in de tab "Herstellen" staan;
2. Klik in het scherm "Overzicht" op "Bestanden en mappen", daar staan de laatst gesynchroniseerde bestanden en mappen. Dit is een check of de data van herstel overeenkomen met "Herstellen";
3. Bekijk je logbestanden vanaf 11 oktober en plaats deze eventueel hier. Let er even op om je gebruikerscode te wissen.
4. Als laatste zou je een test kunnen doen: Hoofdscherm > KNP Back-up Online > Verbingstest
Mocht je nog vragen hebben over het voorstaande, laat het ons weten. Succes!
Cheers,,
Berend
Welkom op het zakelijk (sub)forum Back-up Online van KPN!
1. Kijk welke data er in de tab "Herstellen" staan;
2. Klik in het scherm "Overzicht" op "Bestanden en mappen", daar staan de laatst gesynchroniseerde bestanden en mappen. Dit is een check of de data van herstel overeenkomen met "Herstellen";
3. Bekijk je logbestanden vanaf 11 oktober en plaats deze eventueel hier. Let er even op om je gebruikerscode te wissen.
4. Als laatste zou je een test kunnen doen: Hoofdscherm > KNP Back-up Online > Verbingstest
Mocht je nog vragen hebben over het voorstaande, laat het ons weten. Succes!
Cheers,,
Berend
Hi smollie, welkom op het forum!
Als aanvulling op de goede vragen van Berend, kunnen wij op de server voor u kijken wanneer de laatste succesvolle back-up is gedaan.
We horen graag van u. 🙂
Als aanvulling op de goede vragen van Berend, kunnen wij op de server voor u kijken wanneer de laatste succesvolle back-up is gedaan.
We horen graag van u. 🙂
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.