Vraag

geen backup zichtbaar in overzicht

  • 26 October 2016
  • 4 reacties
  • 133 keer bekeken

onder "Overzicht" staat vermeld dat meest recente backup per 26 oktober 2016 van gisteren 25 oktober is (" 25 u geleden")
Echter onder "Backup geschiedenis" staat vanaf dinsdag 11 oktober iedere dag een zwart gekleurde balk welke wordt verklaard als " geen Backups" , tegenstrijdig wie weet hoe dit zit ?

4 reacties

Reputatie 7
Ik ben ook wel benieuwd wat de status is van je back-up smollie.
Reputatie 7
Badge +11
Dag smollie, ik vroeg mij af of het probleem nog actueel is?
Reputatie 7
Badge +11
Hi smollie, welkom op het forum!

Als aanvulling op de goede vragen van Berend, kunnen wij op de server voor u kijken wanneer de laatste succesvolle back-up is gedaan.

We horen graag van u. 🙂
Reputatie 7
Hallo smollie,

Welkom op het zakelijk (sub)forum Back-up Online van KPN!

1. Kijk welke data er in de tab "Herstellen" staan;
2. Klik in het scherm "Overzicht" op "Bestanden en mappen", daar staan de laatst gesynchroniseerde bestanden en mappen. Dit is een check of de data van herstel overeenkomen met "Herstellen";
3. Bekijk je logbestanden vanaf 11 oktober en plaats deze eventueel hier. Let er even op om je gebruikerscode te wissen.
4. Als laatste zou je een test kunnen doen: Hoofdscherm > KNP Back-up Online > Verbingstest

Mocht je nog vragen hebben over het voorstaande, laat het ons weten. Succes!

Cheers,,
Berend

Reageer