Beantwoord

Geen verbinding met Back-Up server

  • 5 september 2016
  • 3 reacties
  • 278 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Na de storing van 3-9-2016 geeft mijn back-up systeem een melding dat zij geen connectie kan maken met de Back-up server! Hoe los ik dit op?
icon

Beste antwoord door Mesteda 5 september 2016, 13:52

Het probleem is reeds opgelost. Het blijkt dat vanwege een KPN Storing afgelopen zaterdag er een bug was ontstaan in het systeem. Ik heb de software verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Nu werkt het weer prima!

Dank voor uw reactie
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Hallo Mesteda,

Zou je iets specifieker kunnen zijn v.w.b. deze foutmelding, zou je misschien een gedeelte uit de logfile van 03/04-09-2016 kunnen plaatsen?

Wellicht dat het met een herstart van de computer - en dus ook het BUO programma - verholpen is.

Cheers, Berend
Reputatie 1
Badge
Het probleem is reeds opgelost. Het blijkt dat vanwege een KPN Storing afgelopen zaterdag er een bug was ontstaan in het systeem. Ik heb de software verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Nu werkt het weer prima!

Dank voor uw reactie
Reputatie 7
Het probleem is reeds opgelost. Het blijkt dat vanwege een KPN Storing afgelopen zaterdag er een bug was ontstaan in het systeem. Ik heb de software verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Nu werkt het weer prima!

Dank voor uw reactie


Hallo Mesteda,

Bedankt voor je terugkoppeling en fijn dat het weer naar behoren werkt! Een herstart of -installatie doet inderdaad soms wonderen! 🆒

Cheers, Berend

NOTE: zou een van de moderatoren deze post naar het juiste subforum willen verplaatsen, dank u!

Reageer