Beantwoord

Installeren nieuwe laptop

  • 19 oktober 2017
  • 4 reacties
  • 77 keer bekeken

Ik heb een new laptop en wil nu mijn back up Online wederom installeren echter wordt er gevraagd om licentie codes. Ik heb alle communicatie teruggehaald van de afgelopen 7 jaar maar geen licentie codes gevonden. Hoe krijg ik weer toegang tot mijn bestanden en hoe krijg ik e.e.a geinstalleerd op de nieuwe laptop?
icon

Beste antwoord door Mohammad 19 oktober 2017, 16:21

Als u het mailadres niet meer weet, mag u mij ook het factuurkenmerk of klantnummer sturen. Deze vindt u bij de afschriften of op de factuur.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +5
Goedemorgen Gerard, welkom op het Zakelijk KPN Forum.

Ik heb hier voor u een simpele 4 stappen instructie waarmee u de licentiecode kunt achterhalen. Bekijk ook onze indexpagina voor veel meer handige blogs en instructies. 😁
Thanks Mohammad - om in te loggen op de zelfservice cloud heb ik ook een password username nodig. Degene die ik heb werken niet op deze ingang. Password om nieuw wachtwoord aan te vragen kent ie niet
Reputatie 5
Badge +5
Hebt u voor mij in een privébericht het mailadres waarmee u Back-up Online hebt geregistreerd? Ter verificatie ook graag de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer. Dan zoek ik het gebruikersnaam op en zorg ik dat u een email krijgt om een nieuw wachtwoord in te stellen.
Reputatie 5
Badge +5
Als u het mailadres niet meer weet, mag u mij ook het factuurkenmerk of klantnummer sturen. Deze vindt u bij de afschriften of op de factuur.

Reageer