Beantwoord

Internet heel traag als KPN Backup Online v15 actief is

  • 17 april 2016
  • 81 reacties
  • 947 keer bekeken


Toon eerste bericht

81 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Misschien ben ik hier iets te vroeg mee.. Aangezien de meeste vragen zijn beantwoord, heb ik het topic gemarkeerd als beantwoord / opgelost!

Natuurlijk kan de discussie verder voortgezet worden. ;)
Reputatie 4
Badge +1
Nou ja, er doemt nu een ander probleem op: BUO stopt er spontaan mee of onderbreekt het proces.

Toelichting:

Tot gisteren werkte BUO uitstekend, elke nacht vanaf 01.00 uur tot de volgende dag.

Op het moment dat er weer vraag is naar voldoende downstream zette ik hem handmatig.

Volgende nacht ging hij dan gewoon weer vanaf 01.00 uur aan de slag.

Sinds de nacht van 23 -24 mei stopt hij er mee of is onregelmatig actief.

Als je in iStat kijkt zie je in de grafiek en de gemeten waarden dat er geen upstream van BaclupFD terwijk BUO aan staat.

Ik heb het systeem uitgezet en opnieuw gestart, een update van IOS geinstalleerd, weer opnieuw gestart, het wordt niet anders. 

Het aantal gekopieerde bestanden is ook extreem laag, vannacht slechts 265 bestanden terwijl de computer niets anders te doen heeft.  

Wat is er aan de hand?

https://
Reputatie 7
Badge +11
Goedemorgen Maarten! (@wmuller)

Gelukkig kan ik weer de backup sessies inzien! Je vindt het vast niet erg dat ik onderstaande gegevens openbaar zet.

Als ik naar voor 24 mei kijk, gaat het redelijk goed. Gisteren niet zo optimaal en vanmorgen 800mb in 9 uur is inderdaad wat weinig, vooral als je ziet dat normaal ongeveer 4GB verwerkt wordt.

Nu is het wel zo dat er deze dagen veel aan de dienst gewerkt wordt, performance issues worden ervaren en er inlog problemen zijn. De leverancier is hiervan op de hoogte en onderzoeken het probleem. Ik denk dat jij hier ook hinder van ondervindt! Mijn verwachting is dat het verder niet aan jouw setup ligt.

sessies.PNG
Reputatie 4
Badge +1
Goedemorgen Tim, 

Bedankt voor de info. 

Probleem nog niet opgelost.

Vannacht in 7.44 uur tijd 3 bestandjes geupload. Ik hoop dat de leverancier snel een oplossing vindt.

Volgende nacht in 8 uur wel 1 (één) bestand verwerkt.

Zou het een idee zijn om de mensen met een BUO abonnement actie te informeren over de stand vanzaken en de voortgang. Dit is knap vervelend als je geen idee hebt hoe lang dit gaat duren.

Succes.

Mvrgrt,

Maarten
Reputatie 4
Badge +1
,

Er gebeurt nu helemaal niet meer, 2 files in 2 uur tijd uploaden, 33 files in een hele nacht.

Ben ik de enige die daar last van heeft ?

Graag zicht op oplossing.

Grt

Maartenhttps://

https://
Reputatie 7
Badge +11
Voorstel om in het https:///t5/Cloud-technische-vragen/Storing-Backup-Online/m-p/8068#M1545 deze discussie voor te zetten! ;)

Reageer