Beantwoord

licentie code backup online

  • 23 January 2016
  • 2 reacties
  • 294 keer bekeken

Goedemiddag, mijn back up online vraagt opeens om de licentie code echter kan ik deze niet meer vinden. Aangezien ik 260 GB aan data heb staan bij KPN zou ik de licentie code graag opnieuw ontvangen. 

Alvast hartelijk dank. 
icon

Beste antwoord door Burhan 24 January 2016, 15:19

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/1607 schreef op https:///t5/Cloud-technische-vragen/licentie-code-backup-online/m-p/6413#M1049Goedemiddag, mijn back up online vraagt opeens om de licentie code echter kan ik deze niet meer vinden. Aangezien ik 260 GB aan data heb staan bij KPN zou ik de licentie code graag opnieuw ontvangen. 

Alvast hartelijk dank. 

 Beste 
  • ,

    Dat is geen probleem, deze kun je hier via het KPN Webcare Team opnieuw opvragen, probeer het anders even ook via een Direct Message via:

    Twitter / Facebook

    LET OP, heb je wel je wachtwoord ergens genoteerd? Zonder het wachtwoord, dat bij deze licentiecode hoort, kun je niet meer bij je data...

    Succes!
  • Reputatie 3
    Badge +3
    https:///t5/user/viewprofilepage/user-id/1607 schreef op https:///t5/Cloud-technische-vragen/licentie-code-backup-online/m-p/6413#M1049

    Goedemiddag, mijn back up online vraagt opeens om de licentie code echter kan ik deze niet meer vinden. Aangezien ik 260 GB aan data heb staan bij KPN zou ik de licentie code graag opnieuw ontvangen. 

    Alvast hartelijk dank. 

     

    Goedemiddag Meij1979, 

    Welkom op de zakelijk community van KPN. U kunt inderdaad uw licentiesleutel bij mij opvragen zoals Berend aangaf (Bedankt Berend! :-)) 

    Wilt u me in een privébericht, uw postcode/huisnummer, naam van contractant/bedrijf, mailadres waarop Backup Online geregistreerd is en uw laatste 4 cijfers van uw IBAN-nummer sturen? Ik zorg er dan voor dat u uw licentiesleutel ontvangt! 

    Ik zie uw privébericht graag tegemoet.

    Met vriendelijke groet,

    Burhan

    Reageer