Wat is hiervoor de oplossing?
Mcg,
Gil Lopez
Beste antwoord door BerendDeMeyer
Hallo Gil,
Heel erg graag gedaan! Super om te lezen dat je weer lekker aan de slag kunt met Back-up Online. Zoals eerder aangegeven vermoed ik, dat onderstaand de issue is geweest waardoor het leek alsof Back-up Online niets deed.
Je kunt de volgende keer ook even een check doen of Back-up Online wel nog iets aan het doen is, door in de adresbalk van je browser de onderstaande link te kopiëren. Als het goed is kun je ook gewoon op de link klikken, dan opent je standaard browser vanzelf een nieuw venster met het procesoverzicht van jouw eigen Back-up Online:
Zodra je merkt dat er volgens jou iets niet in orde lijkt te zijn, meld je dan gelijk even weer hier. Ook dan help ik je natuurlijk graag weer om te zoeken naar een oplossing!
Laat me anders ook even weten wanneer je de eerste volledig 100% geslaagde back-up hebt gemaakt, je ontvangt daarvan - de daarop volgende dag - een e-mailnotificatie.
Heb nog een genoeglijke avond en een fijne week alvast!
Bekijk origineel
Heel erg graag gedaan! Super om te lezen dat je weer lekker aan de slag kunt met Back-up Online. Zoals eerder aangegeven vermoed ik, dat onderstaand de issue is geweest waardoor het leek alsof Back-up Online niets deed.
Ik vermoed dat je Back-up Online proces nu e.e.a. aan het controleren is. Dat kan soms lang duren, want dat is afhankelijk van de hoeveel data die je hebt geselecteerd voor het maken van een back-up. Het 'lijkt' dan inderdaad zo alsof er niets gebeurd.
Je kunt de volgende keer ook even een check doen of Back-up Online wel nog iets aan het doen is, door in de adresbalk van je browser de onderstaande link te kopiëren. Als het goed is kun je ook gewoon op de link klikken, dan opent je standaard browser vanzelf een nieuw venster met het procesoverzicht van jouw eigen Back-up Online:
code:
http://localhost:5000/logs/app
Zodra je merkt dat er volgens jou iets niet in orde lijkt te zijn, meld je dan gelijk even weer hier. Ook dan help ik je natuurlijk graag weer om te zoeken naar een oplossing!
Laat me anders ook even weten wanneer je de eerste volledig 100% geslaagde back-up hebt gemaakt, je ontvangt daarvan - de daarop volgende dag - een e-mailnotificatie.
Heb nog een genoeglijke avond en een fijne week alvast!
